Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dus een container heb ik in 10 weken vol? Kost me minstens 40 euro per week om mest af te voeren. Fourages schreef:*blaast stof van topic* Ik kwam dit topic tegen over mest ophaling in België. Hierbij wordt ons bedrijf Nijssen Fourages genoemd. Destijds waren we nog niet actief in Vlaanderen, maar sinds september van dit jaar zijn we gestart met onze mestservice in gedeelten van Vlaanderen. Via Mestco.be kun je meer informatie hierover vinden. We denken graag met jullie mee.
) Duhelo schreef:offerte voor Vlaanderen sprak op 64.95/maand + 294.50 per lediging voor 10m³.
Ik kan alleen erg moeilijk inschatten hoe lang je doet met 10m³ per paard zeg maar. (Ikzelf heb van de twee trekpaarden en twee rijpaarden ong 800 kilo pure mest per week. Ik gok dat dit wellicht iets meer is dan 1m³, met wat inzakken dus iets van 10 weken met een Container? Zou dus al snel een 150 euro per maand mestafvoer zijn ...)