Op dit moment loopt er een paard los tussen Wolfheze en Oosterbeek. Zijn er mensen in de buurt die kunnen helpen zoeken? Tussen Papendal, Bilderberg en Wolfheze station. Grote bruine ruin, roze dekje en witte beschermers.
Staat dit ook ergens op facebook? Dan kan ik delen naar iemand die in de buurt haar paard op pension heeft
Wordt dit ergens gecoördineerd? Ik zit op zich niet heel ver daar vandaan maar ga ook niet zomaar in m'n eentje in het donker daar in het bos lopen
Hopelijk is de ruiter in orde. Is de politie al op de hoogte? Veel mensen bellen de politie als ze een paard aantreffen/vangen.
Blacky94 schreef:Wordt dit ergens gecoördineerd? Ik zit op zich niet heel ver daar vandaan maar ga ook niet zomaar in m'n eentje in het donker daar in het bos lopen Ja vanuit mensen van de Henriëttehoeve. Zal even kijken of ik het nummer kan doorgeven.
Hhilde schreef:Hopelijk is de ruiter in orde. Is de politie al op de hoogte? Veel mensen bellen de politie als ze een paard aantreffen/vangen.Niet gevallen, maar losgetrokken.
ik zal een vriendin van me contacten, die heeft een warmte camera. Misschien kunnen we helpen, zitten in wageningen en ede.
Blacky94 schreef:Wordt dit ergens gecoördineerd? Ik zit op zich niet heel ver daar vandaan maar ga ook niet zomaar in m'n eentje in het donker daar in het bos lopen De hondenzoekgroep renkum coördineerd, nummer kan ik sturen via PB
_xManadisx_ schreef:Ik heb ze geprobeerd te bellen, kan ze helaas niet te pakken krijgen.En anders even appen? Duurde even maar kreeg daar wel antwoord en ben, terwijl ik dit bericht typ, toegevoegd aan de groepsapp