Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

larissa96 schreef:Bedankt voor jullie reacties! Bouwlamp op solar of accu aan de bestaande paal had ik zelf in 1e instantie ook aangedacht, maar er staan 100+ paarden op stal, dus ik ben bang dat als ik 's avonds later dan de rest kom de batterij al leeg is. Dan heb ik de rest voorzien van licht en heb ik er zelf niks aan
Vandaar dat ik iets zoek wat ik gewoon alleen voor mezelf kan gebruiken en dus makkelijk kan neerzetten en weghalen.
Het liefst iets vanaf de grond of het hek, om nou elke keer in die paal te klimmen/een ladder te zoeken zie ik ook nog niet helemaal zitten haha. Echter kan het dan weer niet te vel/omhoog gericht zijn, want dat lijkt me niet fijn voor mn paard als het steeds in zn ogen schijnt.
Misschien zoek ik wel iets onmogelijks hoor, maar vond het de moeite waard om eens rond te vragen naar opties!

Ibbel schreef:https://www.toolstation.nl/oplaadbare-l ... amp/p21473
Ik heb zo'n soort oplaadbare bouwlamp. Geeft een tetter licht. Ik gebruik 'm om in het donker hooi te pakken - ik heb (nog) geen licht op de plek waar dat ligt
Maar als je 2 van deze lampen links en rechts op een krukje oid zet, met de lamp iets naar beneden gericht, word je niet verblind en wordt de grond voldoende belicht. Met twee lampen heb je geen rare schaduwen en gelijkmatiger licht.
Neem wel de iets zwaardere uitvoering, die van 1200 lumen.
larissa96 schreef:Ibbel schreef:https://www.toolstation.nl/oplaadbare-l ... amp/p21473
Ik heb zo'n soort oplaadbare bouwlamp. Geeft een tetter licht. Ik gebruik 'm om in het donker hooi te pakken - ik heb (nog) geen licht op de plek waar dat ligt
Maar als je 2 van deze lampen links en rechts op een krukje oid zet, met de lamp iets naar beneden gericht, word je niet verblind en wordt de grond voldoende belicht. Met twee lampen heb je geen rare schaduwen en gelijkmatiger licht.
Neem wel de iets zwaardere uitvoering, die van 1200 lumen.
Ik ga deze bestellen! Dankjewel!
De optie op het krukje had ik nog niet bedacht, hopelijk is dat de oplossing:)