Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Malenka schreef:Hoi Bvtjee,
Ik zit hier ook op volle klei en hoog grondwater. Mijn volledige track is inmiddels bedekt met mudcontrol platen. En dat had ik eigenlijk gelijk moeten doen. Het zorgt voor gelijkmatige verdeling van het gewicht van de paarden inplaats van punt belasting. Hierdoor wordt de bodem niet verdicht. Het is een enorme uitgave maar het absoluut waard.
Dais_ schreef:KletsKoekje schreef:
Welkom! En wat een leuke plek! Is het helemaal instapklaar of moet er nog e.e.a. gebeuren?
Bvtje, ook welkom in het topic! Op klei zitten is rot. Het is duur en arbeidsintensief om dit goed te maken en houden voor paarden. Verhuizen is wellicht sneller en goedkoper
Moska, jullie hebben flink werk verzet zeg! En inderdaad merkbaar kortere dagen.. en straks is het helemaal klaar als ze de klok hebben verzet. Wat gaaf van je trt les!
Lys_PPA; welkom hier! Waarom staat je rijpaard niet thuis? Te weinig ruimte/voorzieningen?aan alle meelezers die weer gezellig inhaken
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, ALN, SentiBot, xxmichellexx, YandexBot en 20 bezoekers