Het paarden aan huis topic deel 10

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xXutopiaXx

Re: Het paarden aan huis topic deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:53

Leuke OP! Ik ben er ook weer bij :D Ook al heb ik gewoon echt geen tijd meer om mee te kletsen :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 14:38

Happy_Hippie schreef:
Vind het echt knap hoe alles bij jullie zo droog blijft (lijkt tenminste)...
Wij hebben nu al werkelijkwaar geen enkel droog stukje meer nu.
Continu die heftige stortbuien bizar...

De paarden kunnen van de stal (rechts bij de boom net buiten beeld) altijd naar de bak en terug.

Screenshot van de bak tijdens het rijden vandaag tijdens rijden van de eerste
[ Afbeelding ]

En toen weer zo'n achterlijke bui :')
[ Afbeelding ]

Hey! Jij ook hier!! :D
Ik kom ook weer 's om de hoek kijken, even checken of ik niet in m'n eentje zit te janken om alle regen := |(

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 15:05

_Lorette_ schreef:
Gisteren kwam mijn 'probeerpomp' (goedkoper model) binnen en ik wilde natuurlijk meteen aan de slag. In het donker probeerde ik alles aan te sluiten, maar ik bleek niet eens in de buurt van de plas te kunnen komen met mijn verlengkabels. :P Toen overhaast nog een extra lange kabel besteld, die vanmiddag wordt bezorgd. Maar... De plas is sinds vanochtend te klein/laag voor de pomp. Ik ben bijna teleurgesteld. :Y) Moet nog wel iets verzinnen voor de pomp, want met het verplaatsen van de slang viel hij steeds om.

Bijna teleurgesteld ook echt :')

Mijn vader heeft een nieuwe dompelpomp besteld ook, en ik was er érg blij mee! Gisteren is ie er mee aan de slag gegaan en toen gingen we van dit:

Afbeelding

Naar dit:

Afbeelding

Voor nu gewoon gat gegraven in laagste deel van de plas en de pomp daarin. Ging als een tiet!! _/-\o_ M'n bak is gelukkig helemaal droog, die ligt een stuk hoger, maar de paddocks waren allemaal volgelopen. Nu zijn ze weer droog, want het laatste beetje is vannacht weggezakt :):)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 22:17

Hele nette bak zo KletsKoekje! 8-)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 09:11

Welkom Olikea :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 09:51

Waarmee doen jullie die analyses?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 13:32

_Lorette_ schreef:
Bedoel je bij welk bedrijf? De analyse wordt gedaan bij Eurofins. Ik had nog een pakketje van Havens liggen.

Worden alle tests door Eurofins gedaan? Heb 't nog nooit gedaan, maar dacht me te herinneren dat je ook van PAVO bijv. zo'n test dan kan kopen...?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 21:34

Dank voor alle antwoorden op de hooi analyse vraag :D

En het is inderdaad echt prachtig nu Karin, ik geniet er ook van <3

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 17:41

Ik weet weer waarom ik dit topic altijd zo waardeer... het is zo herkenbaar dat je ergens prioriteiten moet stellen en dat er dan altijd íets is waarbij je achter de feiten aan loopt. Maar het is zo fijn om te lezen dat 't niet alleen bij mij zo is := Gedeeld leed is toch altijd beter _O-

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 10:47

Oh dat herken ik ook zo erg Karin! Altijd eerst ALLES gedaan hebben voordat je van jezelf mag zitten.. maar daar ga je echt aan onderdoor. En dan kon ik wel gaan zitten, maar was 't in m'n hoofd nog zo'n chaos en drukte, dat ik nog niet uitrustte :') Nu geaccepteerd en nu lukt 't wel... maar was ook wel even een procesje :')

Wat jij zegt kiko klopt ook wel, denk dat wij wel leren zeer efficiënt met tijd om te gaan. Heb een hele looproute bedacht hier om tijdens het voeren zo min mogelijk tijd te verliezen :P

Gelukkig komen hier m'n ouders regelmatig om te helpen met klusjes waar ik gewoon geen tijd voor heb. Als er weer 's iets kapot gaat, waar je niet op zit te wachten := Dan komt m'n pa dat fixen, en m'n mama helpt veel in het huishouden :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 11:11

Ooeehhhh, die is knap!! <3

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 10:11

Dat zijn leuke speeltjes :D

Welkom Spaikey!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie