Heeft jouw paard rare kriebelplekjes?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Heeft jouw paard rare kriebelplekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 15:27

Dat vraag ik me dus af. In mijn ogen heb ik een heel vreemd paard omdat Fayette van die vreemde kriebelplekjes heeft. Naast de standaardkriebelplekjes achter de oren, bij de schoft en naast/onder haar staart staat met stip op 1: het kriebelen bij haar uiers (eigenlijk schoonmaken, zand enzo weghalen) Verward Mevrouw gaat er helemaal voor staan, kontje beetje ingetrokken (a la plashouding), hals gestrekt en dan maar dat bovenlipje van d'r helemaal uit steken en d'r oogjes wegdraaien. Of als ik wat viezigheid tussen haar billen weg haal (bij haar vagina en anus)...... net zo aan het genieten. Daarnaast vind ze het ook heerlijk als mijn vriend haar met 2 handen tegelijk snel en stevig over haar hals heenwrijft.
Dus welke vreemde kriebelplekjes hebben jullie paarden? Pling

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:24

Op de plek waar je altijd van die schuurplekken krijgt van de deken, aan de voorkant. Dat vind ze echt heerlijk!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:45

Netty vind het heerlijk als ik met mijn handen aan beide kanten van haar neus wrijf. en gewoon op haar hals, dan legt ze haar hoofd over mijn schouder en staat ze te bijna te slapen.... Lovers Haha!

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 19:01

Faust geniet enorm als je op zijn schoft wrijft. Maar ook onder zijn manen en tussen zijn voorbenen , vind ie geweldig!!!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 19:08

flettie schreef:
Dat vraag ik me dus af. In mijn ogen heb ik een heel vreemd paard omdat Fayette van die vreemde kriebelplekjes heeft. Naast de standaardkriebelplekjes achter de oren, bij de schoft en naast/onder haar staart staat met stip op 1: het kriebelen bij haar uiers


Euh... ja, dat vindt Bouke ook lekker alleen hangt er bij hem wat anders... Bloos Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 19:14

Sef vindt het lekker als ik hem aan de binnenkant van z'n staartwortel kriebel. Dan vouwt hij z'n staart helemaal op z'n rug.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 21:18

Dat aan uiers kriebelen vinden Tammy en Floor ook geweldig. Gaan ze ook helemaal voor staan. Maar ik moet dan geen koude handen hebben.
Den vind onder z'n kin lekker. Gaat eerst z'n lippie in de lucht op en neer. En dan gaat hij met z'n onderlip klapperen.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 22:49

Zoƫ geniet met volle teugen van een stevige krabbeurt op 'r kont, en tussen 'r voorbenen, ook op 'r wangen, dan gaat ze gaan "liggen" tegen je hand aan om maar harder gekrabt te worden. Van tinkje weet ik nu dat ie z'n wangen ook leuk vind, en deze week mocht ik z'n kont krabben Haha!, z'n oren zijn ook leuk voor hem ...

Cowgirl

Berichten: 23742
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 23:10

Bij Felix tussen zijn Billen, hij gaat dan lekker tegen je aan hangen.
Danno vind alle plekjes wel fijn.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 11:53

Als je Violine met een harde borstel bij haar oren borstelt, maak je haar helemaal blij!! Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 12:12

Als ik bij Liberty tessen zijn voorbenen of schoft krab vind dat zo fijn!!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 13:51

Foxy zowat overal, vooral aan haar schoft. Als je tijdens het poetsen van haar schoft naar haar kont werkt loopt ze altijd achterwaarts mee opdat je aan haar schoft zou blijven. Zooo lekker
Verder naast haar staart, front,..echt overal vindt ze even lekker, behalve aan haar uiers dat moet je ni proberen. (tenzij ze een veulen aan de voet heeft dan kun je ze zonder problemen melken Vingers aflikken )