papieren kwijt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 11:13

Nou ja.. eigenlijk m'n ouders Tong uitsteken Ze hebben MIJ de papieren van m'n paardje gegeven.. en zijn entingsbewijs (heb ik dus nodig op concours!) maar ik ben ze kwijt!! Verdrietig (stom van me ik weet t..) heb mijn hele kamer al overhoop gehaald maar kan het niet vinden!! Boos! Als ik zijn papieren niet vind.. kun je die dan opnieuw aanvragen ofzo? of ben ik ze dan écht kwijt? Verward Huilen

[Edit Karin] titel aangepast [/edit]

_________________
[img]../upload/32/hearts.gif[/img] Me [img]../upload/32/hartju.gif[/img]Bartje!! (he's mine! Afbeelding)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-03 05:51 ]</font>


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 11:30

En de papieren van het stamboek?
Maar er is nog een probleempje.. ik heb Robin sinds ik hem heb nog niet geënt (wilde ik toch binnenkort al gaan doen dus eigenlijk is het aanvragen van een nieuw boekje niet nodig, krijg toch eentje wanneer ik hem ent) dus ik ken de DA die hem altijd geënt heeft niet.. Maar het grootste probleem vind ik eigenlijk de papieren.. Scheve mond\
Afgelopen zondag had ik zijn entingsboekje ook niet.. en toen hebben we een ander entingsboekje gebruikt.. van een pony die Milosh heet.. dus als ze van de NKB vroegen wat Robin's roepnaam was moest ik Milosh zeggen *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 11:41

Ik zal eerst nog eens heel goed zoeken enzo.. en dan vraag ik het vanavond wel aan m'n instructeur denk ik.. Scheve mond\


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 17:13

YEAAHH!!! ik heb ze gevonden!!!!!
Nu kan ik zondag legaal op concours! *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 20:25

haha idd.. ze lagen gewoon in een kastje waar ik nét vergeten was te zoeken! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 113 bezoekers