Scum schreef:Dennis schreef:Als hoefsmid hou ik voor de voetjes niet van vlas. Maar vind het wel fijn werken.
Dus ik heb gehakseld stro en dat bevalt prima.
Zou je dat kunnen toelichten?
Ik heb ze wel ooit op houtzaagsel gehad, en toen kreeg ik bij 1 paard problemen met de hoeven. Maar met vlas nooit gehad?
Scum schreef:Dennis schreef:Als hoefsmid hou ik voor de voetjes niet van vlas. Maar vind het wel fijn werken.
Ik heb ze wel ooit op houtzaagsel gehad, en toen kreeg ik bij 1 paard problemen met de hoeven. Maar met vlas nooit gehad?
Lotte_Wessel schreef:Ik gebruik thuis tarwestrokorrels en bestek ook bij Souman Agro. Haal ik ook het hooi en alles vandaan. Altijd super service, zelfs als ik kortdag nog wat nodig heb. Maar tarwestrokorrels zijn erg fijn, composteren snel, en gaat lang mee. Ongeveer een zak per week erin per stal, klein beetje natmaken mocht je willen, en dan is het perfect.
Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Angs1989, craiester, Dees, DeGelukkige4, Exorcizamus, GoogleAdsense, Marcato, NorwayFjord, savieralover en 23 bezoekers