Ervaring electrische kruiwagen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Re: Ervaring electrische kruiwagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 16:00

Afbeelding

Wij hebben een zipper en zelf steunwielen eronder geplaatst, deze bevalt goed. Hebben 4 paarden op paddock paradise.



Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 07:40

joyce B schreef:
Wat voor accu zit er onder de zipper? Hoe lang kun je er mee rijden en hoe/hoelang moet hij opladen?


Wij gebruiken de kruiwagen 2x per dag voor het mesten en ik laad de kruiwagen 1x per 5 a 6 dagen op. Wat voor accu er onderzit weet ik niet precies.

Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 07:41

Hilary schreef:
En kun je er ook goed mee de mesthoop op (omhoog) en kiepen? Of is ie daar te zwaar voor?


Om de kruiwagen te legen is wel wat zwaarder door de accu maar goed te doen.

Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 08:47

[/quote]Hoe laad je hem op? Met acculader voor een auto accu? Met een stekker in een stopcontact? Met zo'n accu die je ook bijv. Op accuboormachine zet en oplaad in een speciale oplader?[/quote]

Er zit een oplader bij die je in het stopcontact steekt, na een paar uur is de accu vol.
Laatst bijgewerkt door Naskur11 op 03-04-23 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 08:48

BusyMissy schreef:
Naskur11 schreef:
[ [url=m/NKRi4e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben een zipper en zelf steunwielen eronder geplaatst, deze bevalt goed. Hebben 4 paarden op paddock paradise.


Ik ben ook op zoek en vind dit duur genoeg. Die Zipper klinkt goed. Die ga ik ook maar eens proberen. Hornbach verkoopt ze nu niet meer,maar kan deze wel elders bestellen zag ik.
Waar heb je die wielen gekocht en wat voor zijn het?


Steunwielen heb ik bij Agradi gekocht

Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 12:45

monsera schreef:
Hoe zit dat met het legen van de kruiwagen.
Ik moet namelijk met een plank de kar op om hem te leven.
Is dat te doen?


Voor mij is het goed te doen, maar het is wel zwaarder dan een gewone kruiwagen omdat de accu onder de bak zit.

Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 19:03

whoopie schreef:
Naskur trekt de kruiwagen zichzelf niet omhoog?


Ja dat wel maar je moet hem wel kiepen en dat is zwaarder omdat de accu er onder zit.

Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 19:05

whoopie schreef:
Als de bak niet groot genoeg is ,dan is een opzetrand misschien een mogelijkheid. Ik heb nu ook een grote kruiwagen zou het vervelend vinden als ik twee keer moet lopen. Buzzymissy. Die kleine wieltjes blijven die niet steken in de modder. En kun je nog goed rechtop lopen achter de kruiwagen omdat je hem niet optilt wat normaal gesproken wel de bedoeling is.


De wielen blijven niet steken, nu hebben wij niet veel modder dus weet niet hoe het is met hevige modder of klei.
Door de steunwielen kan je juist heerlijk rechtop lopen.

Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:36

BusyMissy schreef:
Ik heb de Zipper en de steunwielen besteld, maar hij wordt pas 14 april geleverd. Mijn weiland ligt laag langs een dijk, dus wij hebben (heel) veel modder. Over een paar weken kan ik dus verslag doen hoe hij zich dan houdt. Hoewel ik hoop dat we tegen die tijd eindelijk weer een iets drogere periode hebben.


Ik hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als wij.

Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 18:41

Wat fijn dat je er blij mee bent *\o/* *\o/*

Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Re: Ervaring electrische kruiwagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 21:06

Wij hebben plastic om het handvat en aan/uit knop gedaan zodat deze niet nat kan worden, nooit een probleem, gebruiken hem gewoon als het regent.

Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 07:58

pluisje88 schreef:
Naskur11 schreef:
Wij hebben plastic om het handvat en aan/uit knop gedaan zodat deze niet nat kan worden, nooit een probleem, gebruiken hem gewoon als het regent.


Heb je een foto van hoe je plastic om de aan en uit knop hebt gedaan?
Ik verwacht niet dag hij bij het eerste beste spatje de geest geeft. Maar de fabrikant moet toch wat om zichzelf in te dekken natuurlijk


Zal ik vanmiddag even maken.

Naskur11

Berichten: 55
Geregistreerd: 01-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:52

pluisje88 schreef:
Heb je een foto van hoe je plastic om de aan en uit knop hebt gedaan?
Ik verwacht niet dag hij bij het eerste beste spatje de geest geeft. Maar de fabrikant moet toch wat om zichzelf in te dekken natuurlijk




Afbeelding

Niet heel duidelijk maar gewoon een stuk stevig plastic vastgezet met tape, werkt prima


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Veldbloem en 86 bezoekers