Prijzen

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kiwiaa

Re: Prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 10:34

Ik vind 50 euro per pony toch ook zeker genoeg, het is ook niet dat ze megaveel eten. De eigenaar krijgt er een gratis stalhulp bij, en als ik het goed lees staat haar paard nu alleen dus die krijgt weidemaatjes erbij. Dat lijkt me al genoeg win! Ik zou daar zeker geen 200 euro de maand per paard voor geven.

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 10:38

Ik betaal 120 euro per maand voor een paard en een shetlander aan hooi, dan kom je met 100 euro toch wel toe voor 2 ponies? (Paarden staan aan huis).

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 11:06

Poekkie schreef:
Ja ik heb daar een perfect idee van, al jaren 8 in eigen beheer.
Weet je wat een weidemaatje kost? En hoeveel tijd 4 dagen per week klussen kosten? En dat voor een stuk zonder iets van een piste oid? Wij vroegen vroeger (2 jaar geleden) 200 voor een ‘echt’ paard voor iets vergelijkbaars en alleen zelf stal uitmesten in de winter. Waren de normale prijzen hier. En mijn regio is echt niet ver weg van die van TS.

Voor 100 euro per maand per shet sta je ok als je dan geen klussen hoeft te doen.

Dat dus! Ik voel me al een beetje stom dat ik zelf een shetlander geadopteerd heb als weidemaatje als ik dat hier zo lees, ik had beter een plekje beschikbaar gesteld :+ als eigenaar van ong. zelfde stuk (weide + paddock + schuilstal) zou dat voor mij alleen maar een win-situatie geweest zijn. Ik zit trouwens in dezelfde regio als TS.

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 11:17

Maar eigenlijk profiteert ze wel een beetje van jou vind ik, is dat dan wel een oprechte vriendschap? 500 euro is gewoon wel écht veel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie