Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 08:46

Gizeppie schreef:
Ik ben even benieuwd naar jullie ervaring met het pakhuis ruitersport? Iemand goede ervaringen met deze zadelkasten?


Een stalgenoot en ik hebben daar recent een kast besteld. De kasten zien er mooi uit, maar qua afhandeling ben ik alles behalve tevreden. We moesten er zelf al enorm achteraan zitten wanneer de kasten geleverd werden, vervolgens bleek er miscommunicatie te zijn geweest wat betreft wel/geen wieltjes eronder en werden de kasten incompleet geleverd.
Ik gaf dat al meteen aan, maar meneer ontkende het. Eenmaal thuis heb ik het opgezocht en het bewijs naar het pakhuis gemaild. Daar is op gereageerd, maar niet met de gewenste oplossing. Inmiddels probeer ik nu al een maand contact te krijgen met hem, maar tot op heden helaas zonder resultaat.

Wat betreft de kasten zijn het dus zeker mooie dingen en het geld waard. We hebben er iedere dag plezier van.
Maar qua service schieten ze daar (in ieder geval bij ons) echt enorm tekort.
En dat vind ik echt heel jammer en ook kwalijk, zeker ook omdat het nou niet bepaald een kleine uitgave was.

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 17:54

lideli schreef:
Cryssie schreef:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik ben op zoek naar een nieuwe zadelkast van hout.
Weten jullie goede adressen die wat maken?
Iemand ervaring met Wood en Play?
Alvast bedankt.
Budget is max 450 euro.


Ruitersport het Pakhuis! Ze hebben veel verschillende maten en goede service.



Met die goede service ben ik het absoluut niet eens helaas. En met mij meerdere als je oa dit topic even doorspit.
Ik zal er iig nooit meer een kast kopen :n

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 14:09

Heeft er iemand ervaring met zelf (zwenk)wieltjes onder een zadelkast te zetten?
Mijn houten kast is 210 cm hoog, 100 cm breed en 70 cm diep en ik wil er graag 4 zwenkwieltjes onder bevestigen die ieder 70 kg kunnen dragen.
Ik hoor graag do's en don'ts! :)

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 07:27

Tiahastrona schreef:
[ [url=m/oCgKmX.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/YD8iWY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn kast staat ook


Mooie kast zeg! :j Wat zijn de afmetingen en waar heb je deze gekocht?

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 13:48

Wood and Play hebben echt een super actie nu! 25% korting op alles en gratis bezorging. Ik heb me dan ook niet in kunnen houden en eindelijk zo'n prachtige kast besteld <3 *\o/* Ben heel benieuwd!

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 22:24

gigikuhh schreef:
Figo88 schreef:
Wood and Play hebben echt een super actie nu! 25% korting op alles en gratis bezorging. Ik heb me dan ook niet in kunnen houden en eindelijk zo'n prachtige kast besteld <3 *\o/* Ben heel benieuwd!

ben nu wel heel benieuwd welke je besteld hebt!
Ik kon me ook niet inhouden :+ vandaag deze besteld
[ [url=m/YOSlOU.jpg]Afbeelding[/url] ]
zonder de actie had ik hem niet besteld 200 euro verzendkosten naar duitsland..


Haha, ik heb precies dezelfde besteld! Of heb jij die van 200 cm hoog? Ik heb iig die van 180 cm hoog.
En 200 euro bezorgkosten naar Duitsland? Pfoe, dan snap ik dat de keuze nu makkelijk was ja! :j

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:42

Zijn hier toevallig mensen die weten of het veel uitmaakt of je een zadelkast van OSB, underlayment of grenen hebt? Uiteraard allemaal gebeitst.

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:29

DubbelDun schreef:
Underlayment of multiplex is het beste omdat de verschillende houtlagen gekruist gelijmd zijn en daardoor minder snel zullen kromtrekken (bij voldoende dikte ), uitgaande van gelijke dikte van OSD, plex of hout en aan beide zijden behandeld.


Dankjewel voor je reactie! :)

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:30

Robijntjah schreef:
BijnaaaĆ” klaar

[ [url=m/1ggFA1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fVKACO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rshoNq.jpg]Afbeelding[/url] ]
De witte kast is nu compleet en naast de stelling kasten komen zadelsteunen. Jeeeeeej!


Mooi zeg! Heerlijk zoveel ruimte :j

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:14

MPR4 schreef:
Heeft iemand eigen foto's van een kast van Ruitersport Het Pakhuis?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar de foto's die geplaatst waren werken niet meer.


Ik heb een kast van Het Pakhuis. Zoals je misschien al hebt gelezen vind ik de service echt slecht van hun. Maar de kast is verder wel prima.
Ik heb de kast wel aan de binnen- en buitenkant gebeitst.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 17:36

lideli schreef:
Hoe bewaren jullie dressuursingels?
Ik heb mijn springsingels aan een haak hangen maar met een dressuursingel vind ik dat niks :')


Ik heb mijn singel op een korte buis (een kunststof poot gekocht bij de Hornbach) onder het zadel hangen zoals toevallig te zien is op de laatste foto boven jouw post.

Edit: linkje van de poot. https://www.hornbach.nl/shop/Tafelpoot- ... tikel.html
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 01-07-20 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 16:06

amber510 schreef:
Hoi hoi ,
Ik ben nieuw hier en zoek inspiratie voor een zadelkast!
Ik ben aan het rondkijken bij wood and play (zadelkast) op Facebook!
Hier hebben ze hele mooie kastje te koop
Heeft iemand hier ervaring met deze verkoper ?


Ik heb een kast bij Wood and Play besteld en deze is zo'n 2 maanden geleden geleverd. En ik ben echt ontzettend tevreden over zowel de kast als de service! <3

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 16:22

Sinds 2 maanden heb ik de belachelijke luxe van het hebben van 2 grote zadelkasten :o O:)
De ene kast is vooral voor mijn dekens (en ja, dat zijn er erg veel, maar ik heb vooral ook veel reserve dekens) en de andere voor de meer dagelijkse dingen (zadel, hoofdstel, poetsspullen etc).

Wood and Play kast <3 :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Kast van Ruitersport Het Pakhuis (zoals al eerder gezegd zou ik hier overigens echt nooit meer een kast bestellen. De service, of beter het gebrek eraan, is echt dieptriest. En Daarnaast krijg je naar mijn mening ook echt veel meer waar voor je geld bij bijvoorbeeld Wood and Play):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 16:32

Dat zijn de bekende (oude) broekhangers van de IKEA :)

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 16:50

De oude modellen vind je nog best veel op marktplaats. Op de nieuwe modellen passen helaas geen dekjes meer.

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:41

just_kiki schreef:
Waar is die zak van waar jij je peeskappen in opbergt?

Ik heb van de week een wood and play kast besteld :$ *\o/*
Hoe hebben jullie deze behandeld qua hout?


Ik heb hem gebeitst, in totaal zitten er 3 lagen op :)

Onbehandeld:

Afbeelding


Gebeitst:

Afbeelding

Afbeelding

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.


Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 19:23

Romy1234 schreef:
Wauw! Echt superstrakke kast ook!


Dankjewel! :D

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 12:40


Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 17:24

MRIIIS schreef:
Hoi, mag ik hier iets vragen mbt tot deze kast. Onze staleigenaar wil deze aanschaffen ivm rattenoverlast en kapotte huidige kasten. Wie heeft deze kast en is hij echt muis/ratdicht? :D


[ [url=m/jRI77T.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb deze kast en ben er erg blij mee, maar heb er wel al een aantal keer een muis in gespot :(
Ze zijn dus vast wel muisdicht te maken, maar zijn dat niet standaard.

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Berichten: 2630
Geregistreerd: 07-01-05

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 14:42

Misschien kun je een handvat op marktplaats vinden?

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Imhrien, jokesonyou, joyce83, Room_Soesje en 31 bezoekers