zweetdekens, zoveel verschil in kwaliteit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 18:39

Ik heb echt ontzettend veel dekens.. Wollen, fleece.. echt niet gezond
Voor me stalkleur heb ik 2 statiedekens. Ik heb ook nog 2 grijze statiedekens..
Dan heb ik voor op de wagen nog 2 cooler-bordeaux dekens.
Nog een blauwe wollen. En dan nog een helehoop fleece en wollen die inmiddels statie-af zijn Haha!

Of ik echt verschil merk? zeer zeker wel. Gebruik ze allemaal voor iets anders. Maar ja, tis maar net wat je belangrijk vind. Ik heb allemaal volbloeden staan en die moeten in de winter met 2 dekens los gestapt worden, anders zijn ze zo verkouden. En ik heb heel vaak een nieuwe tik: dan wil ik weer gewoon die mooie deken, en koop er dan 2. Maar nu heb ik dit na-jaar besloten dat ik een stalkleur wil: bordeaux met gouden randje. Dus dat waren weer 4 dekens erbij ( plus alles wat je nodig hevt, maar dan int bordeaux Bloos ). Ik had hierbij wel mazzel dat ik een sponsor had.

Maar verschil in merk: ik ben niet zo kapot van HH en BR. HH gaat vaak snel kapot naar mijn mening. Maar tis misschien ook maar net welke je uitzoekt en hoe onstuimig je paarden zijn... Gewoon kijken hoe het bevalt dus! en daar je conclusie uit halen ( is bij mij ook gebeurd door telkens nieuwe uit te testen Bloos )

en met de gewone "mensen"wollen dekens ben ik ook gestopt, omdat ik het niet echt fijn vond werken met zo'n klip voorop, ( en ook eigenlijk niet zo knap vond staan)

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, Facebook, Flubberboot, Ruai en 127 bezoekers