Welk camerasysteem heb jij hangen?

Moderators: Coby, Dyonne, Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 22:37

Ik heb Foscam camera’s hangen. Ben er heel blij mee :)
WiFi repeaters tot aan stal en daar bedraad de camera’s op de WiFi repeaters aangesloten. Werkt als een tierelier :)

Afbeelding

Syb ZZ-Zwaar+6!
Lyr topper in de dop
#FriezenGek 27#

goldenarrow

Re: Welk camerasysteem heb jij hangen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-21 20:59

We gaan nu de Ezviz Husky Air proberen, in combinatie met wifi repeaters. We hebben eerst voor Foscam gekeken, maar de modellen die we hadden gevonden hadden geen ingebouwde microfoon, wat wij toch wel een vereiste vonden.

Uiteindelijk willen we een bedrijf laten komen om het hier gewoon goed aan te leggen en ook diverse camera's op het terrein te plaatsen, maar voor nu gaan we het gebruiken om de merries in de gaten te houden voor het veulenen, dus er zit enige spoed achter :)) Ik zal het nog wel laten weten als we het geïnstalleerd hebben hoe het werkt.

Nico12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 21:21

Camera's van Hikvision ( daarvoor Foscam verwijderd ivm kwaliteit) tussen de 100 en 200 per stuk. Eerst 1 netwerk kabel gelegd tot schuur. In schuur een switch met Poe. Vanaf de switch naar elke camera een netwerkkabel. De kwaliteit is goed en app probleemloos. Echter het installeren vergt vele uren, niet alleen de kabel maar ook de camera's afhankelijk van telefoon werkgeheugen. De betere camera's hebben m.i. geen Wifi.

Befleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 08:45

Ik zit ook nog te rommelen met camera's. We hebben wel stroom op stal,maar de WiFi krijg ik niet voor elkaar. Heb nu goede wild camera's hangen maar dat terug kijken is zo’n gedoe .

Rongyos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 11:47

MvdMullen schreef:
Ik heb 2 Reolink Go camera’s ophangen. Met zonnepaneel en op simkaart. Hij geeft meldingen bij beweging (de ingang heb ik zo ingesteld) en neemt bewegingen automatisch op. Ook zit er een alarm op en kun je praten via de camera. Ik ben er erg tevreden mee! Gekocht via Epine.

Ik zit ook aan deze te denken, maar ben benieuwd of de zichthoek (130graden) breed genoeg is of kan deze bewegen?.

JessicaChico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:28

Ik volg ook even. Ik zoek ook een camera zonder WiFi. Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met een simkaartje en waar en wat voor bundel je dan moet afsluiten?

Of zoals in dat filmpje op de 1e pagina. Zij gebruikt een kleine router maar hoe gaat dat dan in z'n werking?

Rongyos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:33

JessicaChico schreef:
Ik volg ook even. Ik zoek ook een camera zonder WiFi. Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met een simkaartje en waar en wat voor bundel je dan moet afsluiten?

Of zoals in dat filmpje op de 1e pagina. Zij gebruikt een kleine router maar hoe gaat dat dan in z'n werking?

Je sluit dan een 'data only' abonnement af.
Zo'n kleine 'router' is eigenlijk een 'mifi': een wifi routertje waar je een simkaartje insteekt. Dan maak je als het ware je eigen wifi netwerkje. Als je een wifi camera wilt aansluiten is dat handig te doen.
(Zelf heb ik mijn mifi vaak in het buitenland gebruikt voor internet als plaatselijk wifi beroerd was; buitenlands simkaartje erin en je hebt je eigen hotspot zeg maar).
Als je een camera zonder wifi aan wilt sluiten heeft de camera zelf een sim slot waar het sim kaartje ingaat en dan heb je verbinding met het mobiele netwerk via 3G/4G bv deze: Reolink Go Full HD 4G IP Camera.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:36

Hier een setje van ali.

140 euro voor 4 camera’s , 1 TB. Harde schijf maar wel geen micro aan de camera.

Afbeelding

I know you'll be a sun in somebody else's sky

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:40

Kmbrly schreef:
Hier een setje van ali.

140 euro voor 4 camera’s , 1 TB. Harde schijf maar wel geen micro aan de camera.

[ [url=m/lppDrT.png]Afbeelding[/url] ]

Heb je toevallig een linkje van deze camera’s? :) hebben deze een (lange) stroom kabel?

Enzo Alano
Volg ons op Instagram! @andalusianenzo

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-21 23:08

Nou, de camera hangt inmiddels. Ik heb 2 wifi extenders moeten gebruiken, maar nu werkt het super!

Beeld met lichten aan:
Afbeelding

En nachtzicht:
Afbeelding