Wat voor poetskist heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat voor poetskist heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 17:44

ik heb deze van Unique Horse :D
Deze kleur heet Rose Overdose. Ik wilde eigenlijk de Rose Mahony, maar die was constant uitverkocht en ik heb geen geduld.
Afbeelding


Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 21:07

Coentjuh schreef:
xPearl schreef:
Ik heb gewoon zo'n kist zoals je in je OP hebt staan.
Ik heb er gewoon de borstels in die ik gebruik. De harde/zachte borstel, roskam, hoevenkrabber en manenkam. Ook de elastiekjes en een wondzalf.
Zo'n tas lijkt mij dus helemaal niet handig. Ik hou er van dat ik alles gemakkelijk kan zien en het gemakkelijk kan pakken. Bij zo'n tas heb ik het gevoel dat je altijd moet zoeken :').

Ben ik het helemaal mee eens. Heb ook een tijd de kist uit de OP gehad, inmiddels een maatje groter. Maar ik heb ook niets met een tas hoor, lijkt me inderdaad heel wat zoekwerk. Een kunststof koffer is ook veel makkelijker schoon te maken en evt ook te gebruiken als krukje.


Voordat ik mijn Unique horse kist had, gebruikte ik ook een tas. En ik vond het zo ontzettend onhandig en onoverzichtelijk := nou ben ik ook wel wat spastisch vwb ordenen van alles en hou ik ervan als alles netjes en overzichtelijk is. Dus dan is zo een poetstas sowieso een slecht idee :+

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 16:22

Selina schreef:
Ik heb letterlijk die uit de OP. :=

Maar die rosé van uniquehorse, oeh, de volwassen Penny in mij wordt daar hebberig van :9


Dat had ik dus ook haha :)) heb m nu bijna een jaar en ben er nog steeds zo blij mee!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Sintara en 44 bezoekers