geschoren, haar groeit nu al terug???

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 10:49

Stef, ik heb Milena afgelopen zaterdag, schrik niet, voor de derde keer geschoren en er kwam weer een flinke berg wol vanaf.
Terwijl ze flink in de dekens staat, in een binnenstal, met de hele dag het licht aan tot 23 uur......

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 11:01

Heeft niet alleen met dekens te maken Napoleon, het is een koudbloed waar we het over hebben. Die staat op winterstand en dat betekent als een razende wintervacht aanmaken, de hele winter door.... Zit in z'n genen, kan geen deken tegenop.... Zelfs als je 'm nu onder een 500 grams deken zou zetten, blijft 'ie wintervacht aanmaken...

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 11:11

Black_Power schreef:
Stef!
Weet je hoe hard mijn eigen haar groeit? Daar stond ik zelf ook van te kijken!!!

Dikkere deken op je bed, blijft het langer kort *LOL* *LOL* *LOL* Of als je het langer wilt laten groeien zonder deken slapen Haha!

Nee onzin, effe serieus: bij koudbloeden heb je het vaak gewoon niet in de hand hoe hard de vacht groeit. Al begin je al vanaf juli weer met dekens op, die wintervacht komt toch. Die dieren hebben al eeuwen in hun genen zitten dat ze een flinke vacht aan moeten maken omdat ze anders gewoon letterlijk dood gaan. Dat krijg jij er in een paar jaar met je dekentjesgedoe echt niet uit.
Meerdere malen per winter scheren is dus de oplossing. Waarbij ik dus mazzel heb, want ik ben dol op scheren. Mileen staat er weer lekker kort bij, met op elke bil een hartje Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie