geschoren, haar groeit nu al terug???

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

geschoren, haar groeit nu al terug???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 19:51

Eind oktober heb ik mijn pony's geschoren (dekenmodel) Honey is echt nog stekelig zeg maar, maar jamaica's haar is alweer een heel eind gegroeit. Ze heeft nu zeg maar zomervacht, en is glad, zacht, en absoluut niet stekelig. Ik vind dit een beetje vaag eerlijk gezegd.
Kan ik er nu op rekenen dat ik haar, voor de winter over is, nog een keer kan scheren?

Once in a while you will come to know, the reasons why you ride so low, the truth is hard it will cut you like a knife.... The outsider for life... -Danny Vera-
www.facebook.com/sosmellie geuren voor in huis!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-02 19:12

ze staat onder een 250 grams deken, en heeft het echt niet koud. Als het weer het toe laat gaat ze hier ook soms enkele uurtjes mee buiten en als het heel mooi weer is gaat ze zonder deken buiten. Maar ze is dan ook niet helemaal geschoren

Once in a while you will come to know, the reasons why you ride so low, the truth is hard it will cut you like a knife.... The outsider for life... -Danny Vera-

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 17:06

ik vind het gelukkig ook leuk werk, alleen heb ik zelf geen machine, maarja.
Het stomme is alleen dat hon (toch ook koudbloed) echt nog een stekelvarkentje is Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie