wat verzorgster geven als afscheid ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

wat verzorgster geven als afscheid ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 16:48

Geven jullie je verzorgster een afscheidscadeautje als ze hem niet meer hoeft te verzorgen ? (vanwege verhuizing paard)

En zo ja, wat voor cadeautje ??

alle ideetjes zijn welkom! Ze heeft trouwens pas een eigen pony gekregen!

groetjes!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 16:50

Iets leuks voor haar nieuwe pony, of een mooie foto of tekening van jouw paard..

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 16:53

ja in een mooi fotolijstje ofzo Lachen

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 17:00

Iets leuks voor dr eigen pony of bijv een tekening van het paard (hoofd bv) te laten maken in een fotolijstje...

Ik heb ook aan iemand een tekening van haar paard laten maken en in een "fotolijstje" gedaan

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 17:45

zulke verzoeken krijg ik idd ook heel vaak. Of voor iemand die van frustels houdt: een paardenharen sleutelhanger. Heb ik ook wel eens gemaakt voor iemand met een oud paard. Je kunt van die kwastjes ook in de winkel kopen maar gemakkelijk zelf maken. Ook een leuk aandenken aan een lief paard.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 17:55

Ik zou iets moois geven voor haar nieuwe pony, dus wel iets 'blijvends', geen spuitbus met equishine bijv. want dat raakt op, maar misschien een halster(touw), toiletteerspullen o.i.d.
Je kunt het ook in een andere hoek zoeken: als ze van oorbellen houdt koop je bij de ruitershop oorbellen met bijv. paardenhoofdjes of hoefijzertjes, of je koopt een kettinkje in die richting?
Als ze wedstrijden wil gaan rijden een mooie speld... Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 18:11

Ligt eraan of ik er iets aan heb gehad. Ik ben sowiezo niet zo van de verzorg(st)ers. Niet omdat ik ze niet vertrouw, maar omdat ik het heel moeilijk vind om mijn paard uit handen te geven. Ik ga in januari 2 dagen naar de Western Experience, en baal er dan gewoon van dat ik iemand anders moet vragen om hem los te gooien. Maargoed, als je een leuke tijd met elkaar gehad hebt, en je er wat aan hebt gehad (waarschijnlijk wel, anders had ze het nooit zo ver geschopt, en was ze allang weggeweest), dan zou ik ze wel een kleinigheidje geven.
Een mooie foto van jouw paard, of een mooie tekening.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 18:44

Ik zou een mooie foto van je paard uit laten vergroten, in een mooi lijstje stoppen en aan haar geven. Daar zou ik iig wel heel erg blij mee zijn geweest Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 19:58

Een mooie ingelijste foto lijkt mij een super cadeau! Of een vergrote foto, ofzo. Vindt zij vast ook leuk.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 20:08

Maudje schreef:
Geven jullie je verzorgster een afscheidscadeautje als ze hem niet meer hoeft te verzorgen ? (vanwege verhuizing paard)

En zo ja, wat voor cadeautje ??

alle ideetjes zijn welkom! Ze heeft trouwens pas een eigen pony gekregen!

groetjes!


Ik heb van de eigenares van mijn ex-verzorgpaard een hele mooie uitvergrote foto in een mooie lijst gekregen toen ik dit voorjaar wegens tijdgebrek moest stoppen met Pepper. Sinds Fayette weer dichterbij huis staat heb ik helaas echt geen tijd meer om Pepper nog langer te verzorgen (helaas staan ze ook niet bij elkaar op stal anders was ik niet gestopt met Pepper Lachen ). Maar ik weet dat Pepper in hele goede handen is bij zijn huidige verzorgers En ik heb nog steeds een heel goed contact met zijn bazin, af en toe bellen we elkaar even op om bij te kletsen en aankomend zondag gaan Fayette en ik samen op bezoek bij Pepper. Heleboel foto's maken van mijn twee grootste schatteboutjes Lovers Dat zal wat worden trouwens, een 2,5 jarige Tinker en een 26 jarige 3/4 Engels volbloed met doorgezakte rug Lips are sealed Niet echt het superkoppel van het jaar Haha!