Ongewenste personen van een weide weghouden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Benfan

Berichten: 4005
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Ongewenste personen van een weide weghouden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 20:16

* Luchtbuks en een diep gat
* Van papier mache een dood paard maken, die in de wei leggen als zij komt.
* Goed afgerichte groep kaketoes die van wortels houden. Stuk of 50 moet genoeg zijn.
* Een kanon vol met confetti. Afschieten als ze weer komt voeren. Heel spektakel ervan maken. Een feestje omtrent haar koppigheid. Goed te combineren met idee 2
* Foto van haar plaatsen rond de weide, mensen vragen haar in de gaten te houden ivm vergiftiging v/d paarden
* Heel, heel boos worden. Ik bedoel, woest, woedend! Hoe enger hoe beter, wees zo gestoord mogelijk. Lieg over een hoge dierenarts-rekening. Sla met je handen, stampvoeten, Desnoods combineren met idee 1 voor meer 'charme'
* Paarden een tijdje ergens anders stallen. Groot bord in de wei met de reden waarom. Liegen over zieke paarden zou erbij kunnen.
* Goed afgerichte club gieren. Weken niet te eten geven, mevrouw onder de ingewanden smeren. Wel snel wegwezen daarna. NIET combineren met kaketoes, i.v.m. bloedbad. Al zou haar dat ook kunnen wegjagen.


Ik kom hier later nog wel op terug. Heb meer ideeën!

https://www.facebook.com/HyperPhilicAvium
Everything about parrots and parakeets!


Benfan

Berichten: 4005
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Ongewenste personen van een weide weghouden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 19:18

*Elke keer als ze komt, haar met eieren bekogelen. Armen zijn 5 punten, hand 10, romp 2, hoofd 15, benen 5. Een doos eieren per persoon, wie de meeste punten scoort wint.
* Haar de wortels voeren, en het brood.
* Foto's laten zien van paarden die overleden zijn door het eten van brood. Inclusief foto's van de autopsie.
* haar een boek geven over paarden. Liefst een met informatie over overvoeren, en het gevaar van hoefbevangenheid
* Haar een contract laten ondertekenen. Waarin ze bekend te voeren. En dat als de dieren ziek zijn geworden door haar toedoen, zij de kosten v/d dierenarts moet betalen + Waarde v/h paard.
* Haar voor de rijdende rechter, of Meester Frank Visser dagen. Liefst Frank Visser.. die is leuker. En je ontmoet Victor!
* Uitvinden waar ze woont, en elke dag voor de deur staan met een zak voer voor haar dieren. Ze gerust voeren, en dat elke dag weer. Ook als ze vraagt dat je het niet doet. Desnoods via de achtertuin.

Kom later hier weer op terug!

https://www.facebook.com/HyperPhilicAvium
Everything about parrots and parakeets!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ik_is_Ik, JJ4 en 82 bezoekers