Schacht ruin schoonmaken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sanniejtjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:14

Ik zweer hierbij, enige waarmee ik de smegma beetje opgelost krijg. Bij mijn ruin is het vaak wel extreem, en als ik het niet was krijgt ie inderdaad soms een boon. Ik ga altijd wassen als het smegma echt op zn achterbenen zit.

https://www.dochorse.nl/farnam-excalibur.html
Laatst bijgewerkt door Sanniejtjuh op 31-07-20 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt


Sanniejtjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 13:27

Kaatje_S schreef:
Niks doe ik er mee. Hoe meer je er aan zit, hoe meer je 'verprutst'. Da zegt ook, zit er niet voor niks. Heeft gewoon een functie en goed milieu. Als er grote klontjes bij de uitgang zitten haal ik die wel weg.

En elk jaar als ze toch door de tandarts verdoofd zijn wel even contoleren op bonen rond de plasbuis


Mijn dierenarts zei bij mijn ruin toch echt wassen als er smegma aan zijn achterbenen zit. Als ik dat niet doen, zeker in de zomer, staat ie met een dikke koker. Nou is dat misschien een uitzondering maar denk dat je echt niet in alle gevallen de boel de boel kan laten..

Maar ben het er mee eens dat als het niet nodig is, afblijven. En zeker geen baby middelen gebruiken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, boemel, Fudge, karinmanon, Lui_, Plus_en_Min en 129 bezoekers