welke paardentandarts??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

VillaNeusjes

Berichten: 6095
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:28

tandenfee is mijn tandarts.
zij is supergoed.
kost je 16 euro voorijdkosten en een gratis gebitscontrole. de eventuele behandeling kost je dan wel wat maar is ook niet duur.
je kunt kijken op har site www.tandenfee.nl en haar per e- mail zelf vragen stellen.
nogmaals ze is steengoed...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


VillaNeusjes

Berichten: 6095
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 15:18

40 euro?
dan is de tandenfee goedkoper hoor.
das 16 euro voorijdkosten en dan gratis controle en bij eventuele behandeling kom je niet duurder uit dan zo;n 25 euro hooguit.
ze is hier geweest en niemand hoefde dat nog te betalen hoewel er wel gevijlt moest worden.
maar jah elke tandarts heeft een andere kostenberekening denk ik dan....


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

VillaNeusjes

Berichten: 6095
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:47

da weten er ook wel vanaf maar net als een hoefsmid meer verstand heeft van de hoeven heeft een gecertificeerde tandarts meer verstand van het gebit. echter als er iets zou moeten worden gedaan onder verdoving (narcotica) wordt er wel de hulp van een DA bij geroepen . maar dat is maar weinig voorgekomen .


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

VillaNeusjes

Berichten: 6095
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 20:52

SANEX ik edoel alleen dat die anderen al standaart 40 euro vroeg standaart.
als jou paardje niets heeft heb je wel 16 euro rijkosten maar niets voor de gebitscontrole want die is gratis snappie . als ie dan behandeld moet worden maakt die ene euro ook niet uit.
trouwens zij zei toen tegen mij 25 euro maar itoen ze er was en een aantal paarden behandeld had was het nog niet eens 25 euro wat ze vroeg...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 78 bezoekers