Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:44

Lynn, klus ze

Greendragon, Als je die boompjes toen had geplant, waren ze nu misschien al groot :)

Ik hou wel van groen, maar met paarden moet je natuurlijk wel nadenken en ook voor jezelf naar de praktische kant kijken.
Ik vind den in het bos mooi en heerlijk ruiken, maar die staan aan 2 kanten van de bak en die ligt dus vol dennenappels.

Schaapjes zijn leuk! En het is wel handig als je dan wat aan d buurman kan vragen als je net begint met schaapjes houden.


superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 17:32

Utopia, gefeliciteerd!

Belleboef, dat is wel leuker om naar te kijken zo.

Thanx rover, ik heb alleen maar meer rotzooi gemaakt. Ik ga echt van het een naar het ander, zie dit en dan ook weer dat en uiteindelijk ligt hele huis overhoop, waar het eigenlijk gewoon prima was......

Hypotheek gesprek gehad en nu is het wachten tot verkopers voorlopig contract tekenen.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 00:36

Bij ons ligt het de zijkant nu al vol eikenblad en piep kleine eikels. Niet op te pakken, dus leuk.......

Op bestraatte plein ligt ook veel blad, omdat zij niks aan hun tuin doen en alles naar ons waait altijd. Helaas zie ik de paarden wel wat blad pakken, maar kan echt niet alles afzetten, dan houden we niks over en raken we de doorgangen kwijt.

Ik heb vandaag precies alles in de regen gedaan. Toen ik klaar was, was het best mooi en droog.......

Maar eerst vanmiddag de makelaar binnen gehad en alles getekend en doorgenomen. Maandag komt de fotograaf.

Greendragon, dat is fijn!!

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 17:03

Dan van iets anders grote lussen maken bijv? Je hebt van dat rubberen band wat bij bomen wordt gebruikt. En anders van hout iets maken met latjes.

Ik zou het dan alleen niet in de smalle u vorm doen maar tegen de plank aan. Dus een brede u zeg maar waar de plank doorheen gaat.


superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 01:35

Marlies, die ziet er goed uit :p

Vanmorgen hier regen, dus twijfelde een beetje wat en hoe ik het ging doen.

Toen mooi, dus hondjes in de auto, in bos gelopen en daarna naar de paardjes. Paardjes even laten rennen in de bak, want was nu betere temperatuur en niet stoffig. Ze moesten ondanks 24/7 buiten lopen hun ei echt kwijt........

Ben gaan uitmesten. Alles prima, alleen is de mest wat lastiger pakken in natte zandgrond. Maar goed.........ook klaar.
En toen...............Ik ging hooi vullen en keiharde bui. Paardjes gingen zelfs even schuilen en ik erbij. Hondjes lagen in zadelkamer.
Het duurde maar en duurde maar, dus toch maar hooi gaan vullen en echt door en door nat geregend.

De hele auto is nu smerig van binnen, maar we kwamen thuis en het knapte enorm op. De hele middag mooi geweest verder :( Leuk, maar waarom had ik nou weer een bui op mn hoofd?

Vanavond voorlopig koop contract getekend en maar hopen dat de financiering op tijd rond is, want dat is wel een bobbeltje op de weg.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 00:14

Jes, leuke foto's!!

Ik vind de regen ook maar weer tegenvallen. Er zou meer komen......Vandaag was gewoon echt warm en zonnig.

Morgenochtend komt de fotograaf ons huis op de foto zetten. Ik dacht, ik doe nog wat kleine dingetjes en toen lag gister het hele huis overhoop........
Ga ik vandaag wat plekje van de gebeitste kozijnen bijwerken en denk, doe het tafeltje ook, bemoeit dat zwarte kat zich ermee, loopt door het gebeitste, daarna over de vloer, de witte vensterbanken etc.......Ben dus een tijdje bezig geweest :(

Ik snap gewoon niet dat banken zo moeilijk doen en zoveel tijd nodig hebben. Alles is al uit gerekend en we kopen echt ver onder ons budget. De datum van ontbindende voorwaarden is vrij snel, maar we zijn akkoord gegaan om kans te maken met het bieden en als je alles al hebt laten uitrekenen verwachte je dat het niet zo moeilijk is.
Wat doen ze? 100x er naar kijken? de cijfers blijven hetzelfde, toch? Ons huidige huis is zelfs duurder, dus ze hebben ook zat onderpand als dat nodig mocht zijn.........Maar goed.......Je levert alles in en moet afwachten.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 12:06

Lynn_Nikita schreef:
druk bezig geweest dus. Jouw woning is nog niet verkocht, den dat veel banken daardoor ook moeilijker doen. Wij hebben 2 keer de datum moeten aanpassen verkopers gingen akkoord omdat ze wisten dat het wel goed kwam ook ivm onze eigen woning die duurder was en het zou sneller zijn om op ons te wachten dan alles weer opnieuw in gang te zetten. de eerste was ook absurd kort, middenin de feestdagen dus dat wisten wij meteen al dat dat niet haalbaar was. Welke bank heb je nu gekozen? En in welke omgeving ga je nu wonen, toch een stuk verderop of niet?


Ons budget is ruim genoeg en ons huis heeft erg veel overwaarde, dus daar kan het niet echt aan liggen.

Hypotheek man zegt normaal 6-8 weken nodig te hebben om financiering rond te krijgen en nu moet het sneller en dat is een dingetje.......inderdaad zeker tijdens de vakantie.

Dat is gewoon wat ik moeilijk begrijp, dat het zo lang moet duren allemaal. Ook in de normale gevallen.

We weten nog niet welke bank het wordt. Hij is ermee bezig.

Ja, we gaan wel naar het Noorden dan. Maar we keken ook wel steeds in die hoek. Toch beetje bekend gebied.

De foto's zijn net gemaakt. Fotograaf was positief. Als laatst foto's van de voorkant gemaakt en ik liep met honden mee. Hij naar auto, ik rondje lopen en werden meteen aangesproken :)

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:17

We hebben al getekend dat hij de opdracht heeft en alles ingeleverd, dus nu weer zelf ergens anders naar binnen lopen, zou weer tijd kosten.

Het is vrij standaard die tijd die ze opnemen bij voorbehoud van financiering en de datum van ontbindende voorwaarden dan.

In Nederland krijg je meestal een overbruggingskrediet als je huidige huis al verkocht is of de voorbehoud van financiering al verlopen is. Dan hebben ze garantie. Ons huis staat va don of vrij te koop. Als ons huis meteen verkocht wordt, zijn ontbindende voorwaarden van 6 weken, net 2 weken te laat voor overbruggingskrediet.

Maar het is en blijft een beetje vaag wat ze allemaal doen al die weken........Ons huis is zo duidelijk in zijn waarde en ook de woz is veel hoger dan onze hypotheek. Wij hebben dit uitgewoond tijdens de crisis gekocht. Daar kan nooit een verlies op komen, echt niet. En ons inkomen is beduidend gestegen. Alles is snel aangeleverd door ons als bewijzer.

Het is vandaag wel warm en vanmorgen was het met de buiten foto's zonnig, maar rond de bomen echt vochtig/mistig.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 13:01

Gefeliciteerd!!

Als bij ons alles rondkomt, moeten we ook als eerste de omheining doen. Wordt wel wat werk, maar dan kan je verder rustig aan de gang.

Gemist, maar wat fijn belle-boef. Pssm is gewoon waardeloos, dus negatief is super!

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:17

Net al de brochure binnen gehad, dus makelaar werkt stuk sneller dan verwacht :)

Heb zelf wat kleine opmerkingen geplaatst, maar als ze dat aanpassen gaat ie er al op ipv vrijdag :)

Leuk, maar ook vet balen.......Dan moet ik echt elke dag het huis goed schoon houden met 2 honden en 2 katten.
Niet te lekker en gekruid koken........En hopen dat het niet regent en wij steeds vies, nat etc binnen komen. Scheelt met schoonmaken.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:27

belle_boef schreef:
Dat verkopen was echt een klote periode. En elke keer maar weer je huis uit moeten.


Nou dat........Maar ze willen als de telefoon roodgloeiend staat toch een open dag doen. Ik hield daar als koper niet zo van, maar het wordt me ook door onze eigen hypotheek adviseur aangeraden.

Gister met foto's maken had ik de honden even aangelijnd, zodat ze niet steeds in beeld gingen. Normaal ziet niemand de katten en blijven die wel weg bij vreemden..........NOT. De fotograaf was een dierenliefhebber en de katten bleven maar komen.

Had normaal bedacht hun thuis te laten bij bezichtigen, maar twijfel daar nu ernstig over. Heb maar 1 reismandje.
De zwarte moet sowieso mee, want die mag echt niet buiten de tuin komen of bij voordeur eruit glippen. En die laat mensen hun nek breken. Je ziet hem op onze zwarte matjes ook niet op de trap liggen.

Dus ik mag straks steeds rondjes rijden met 2 honden en 2 katten in de auto. Of ik haal nog zo een rugzak voor katten. En dan maar in bos lopen, hahaha Eentje op mn rug, andere voorop.

Ik vind het verder niet zo erg, als mensen maar komen uit serieuze interesse en niet buren of vage kennissen omdat ze vooral nieuwsgierig zijn.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:24

xXutopiaXx schreef:
Hebben jullie trouwens een tip om de 'bak' wel begroeiingsvrij te krijgen, maar niet te frezen. Ik ben bang dat als we frezen, dat het echt veel te mul wordt om in te rijden.. en zoveel groeit er op het moment niet.. weten jullie een manier om deze weinige 'plantjes' weg te krijgen, zonder de bodem helemaal om te gooien... :D :?


Hoeveel en wat is het?

Bij ons heb ik de paarden een paar dagen steeds wat laten opeten.

Wij hebben een sleep met pennen en sleep en die trekt meeste er verder wel uit. Dan moet je alleen af en toe een hoopje met bladhark even bij elkaar doen en weggooien.

En veel rijden.....

Het was steeds wat warm geweest en onze bak had ook veel groen. Heb ze vd week op de koele dag laten rennen en de bak was weer goed :)

Ons huis is ook netjes en opgeruimd nu. Maar we hebben dieren, dus elke dag haren en zand. Ik ben dol op mn dieren en ze mogen overal komen, amar voor anderen vind ik het vervelend als mensen ons huis naar dieren vinden ruiken. Mijn eigen neus is extreem sterk, dus ik heb snel dat ik vind dat het ruikt.

Als koper vond ik het echt vervelend dat je belt en niet gewoon kan bezichtigen en onderhandelen. Maar wanneer de telefoon echt te vaak gaat bij de makelaar kom je er haast niet onderuit. En de hypotheek man denkt dat het nog boven de vrpr kan gaan en we niet met de eerste de beste in zee moeten gaan. Hij zei; 10.000 euro meer scheelt toch aanzienlijk.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:46

Dat ook!

Onze verhuurder spoot alle brandnetel plat. Ik vroeg hem dat niet te doen, want daarna liet hij alles vol gif bij onze paarden gewoon liggen.
Vorig jaar stond het helemaal vol en heb ik staan doen. Meeste geprobeerd te drogen, maar dat lukte niet echt.
Zij vonden het vervelend, maar ik zei dat het mooi een extra buffer was tussen hun niet goed afgezette tuin en onze paddock.

Dit jaar heb ik dat deel laten staan en een ander deel alleen geknipt en laten liggen. dat hebben ze opgegeten.
de rest is alweer bijna weg.

Enige is dat ik nu om de dag veel eikels moet weghalen.......

Maar rijden houdt je bak meestal het beste en als je daar geen tijd voor hebt, je paarden even laten uitrazen, werkt ook.......

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 23:46

Azmay, wat een snoetje....

Wat is een castle feest?

KDonna, ze gaan toch overal naar binnen. de makelaar en een stel is al 3 mensen......Dan is hij allang weer er vandoor.

Ik neem de zwarte sowieso mee. Daar breek je echt je nek over en hij is niet wijs als hij op straat zou komen voor.
We hebben de tuin afgesloten, dus daar kan hij niet uit. Maar ook daar gaat de deur open en kan hij naar binnen.

Als hij op straat komt, gaat ie gewoon midden op de weg liggen enzo. Ik zou echt geen rust hebben.

Hij is geen stress kip. In de auto vindt hij niet leuk, maar misschien bestel ik serieus zo een rugzak dat ie kan kijken en gaan we wandelen.

De rooie maak ik me geen zorgen over. Die heeft ook wat verstand mee gekregen :)

Utopia, een fijne sleep is wel handig. Dan pak je hem toch even snel en is het zo gedaan. Misschien op mp kijken. Wij hebben ook een 2e hands, maar zie je niet.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 11:15

Hahaha, gelukkig kwam je hem weer tegen :) Ik vind het een mooie plek.

Zelf zit ik al wat te fantaseren voor verbouwen en aanleg buiten voor de paarden en denk dat ik echt zo een houten vastzet balk wil.

Ik had even terug ook iets stoms ( vaker, maar dat ga ik niet toegeven natuurlijk )
Mn ene ruin staat bij me en ik had mn vest uit gedaan waar hij aan liep te klooien. Toen deed ik hem voor de grap over zijn hoofd. ( daar zit ie verder niet mee )
Maar ik werd afgeleid en ging daarna verder. Op een gegeven moment drukt ie achter me tegen me aan. Staat ie helemaal hopeloos, haal dat ding van me af.

Ik gebruik de paarden wel vaker. Ze lopen ook weleens rond met een borstel op hun kont ofzo.

Heb wel grappige foto's, maar zit op chrome book van mn zoon al een tijdje

Het huis schoon houden is 1 ding, maar momenteel de tuin netjes houden is echt een uitdaging. Het zou regenen, dus ik sproei niet en gras is dor, er zijn al wat plantjes dood......En het ligt steeds vol met blad.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 11:20

Ja, ik vind ze altijd mooi en makkelijk ook. Wel even kijken hoe je die echt goed stevig maakt.

Ik doe altijd maar wat. Meestal staan ze nu aan hooihuisje vast of sta ik voor de zadelkamer en gooit mn man de zadels erop. Maar als ik alleen ben is zo een vast zet ding wel handig en dan wil ik iets wat ik mooi vind.
En veilig........

Heb ooit ergens gestaan waar ze rabat delen tegen de muur hadden en daar vastzet ringen in. Mijn toen paard zet een stap naar achter, trok ring eruit en 4 rabat delen.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:35

Die van on kennen wel de ground tie en die gebruik ik wel.

Maar ik ben qua opzadelen een zeikerd en mijn zadels wegen 20kg, dus lukt me meestal maar 1x om het goed te doen. Als ik sta te klooien, bewegen ze weleens door mij.

Maar eerlijk gezegd, hou ik ze meestal even vast en gooit mn man er de pads en zadels op. En bij terugkomst haalt hij ze weer af.

Wij denken zelf eerst alles af te zetten en na gebruiken pas alles naar wens te maken. Dan leer je je loopje kennen en wat handig is of juist niet.

Er zit een bord aan het raam en dat voelt ergens toch wel raar.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 11:59

Ow, lekker Utopia. Goed dat je zo een alarm hebt, maar zo uit je slaap gerukt worden is ook weer wat......

Kan ik me vast voorbereiden, want onze oude merrie kan nogal miepen als de rest niet achter haar aanloopt :)

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 12:26

Hahaha, ik denk ook dat het qua geluid flink kan tegenvallen bij die van ons. Maar ga er nu toch echt aan geloven.......

Morgen 3 kijkers hier en maandag ook weer.

Zaterdag gaan we al naar een hypotheek voorstel kijken, dus o, jee..............

Het is wat we willen, maar het komt niet binnen. Bord op je huid is raar, ook al wil je het al jaren. En ik zie een beetje op tegen het klaar en bewoonbaar maken, alles gereed maken voor de paarden.
rest komt later, dat weet ik, maar de start is echt pittig en we hebben toch niet echt familie ofzo.

Kan het me ook nog niet voorstellen, maar het is nu echt weken aftellen.......

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 01:27

Belle-boef, hard werken! Dat moeten wij straks bij een stuk ook doen, amar zou graag wat goede planten herplaatsen ergens waar de paarden er niet bij kunnen, de giftige....

Judith, mooi zo!!

Milo, gefeliciteerd, mooi plekje en erg leuk huis!

Gooiske, geen idee wat ons verbruik is, maar als je paarden leidingwater drinken en je spuit ze af etc, gaat het vast een stuk harder. Ik denk dat veel mensen een grondwater pomp hebben en of ook deels regenwater opvangen.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:04

Milo, nu huren we nog en is zandgrond. Gras groeit niet zo goed. We hebben een kleine wei en is nooit onderhouden voor wij het huurden, dus dan heb je al een achterstand. We hebben vorig jaar gezaaid en gesproeid, maar zijn er niet lang genoeg om het goed te sproeien. Van wie we huren hebben we groen gras in de tuin. Maar die wordt amper gebruikt en wel lang gesproeid.
Ons weitje hebben paarden dicht gelopen voor ons, dus zat veel mos, jkk en zuring.

Voor de spuitplaats en hooi opslag is het wel goed groen en laat ik ze af en toe heel kort wat grazen. Dara is meer schaduw.

Nou, vandaag weer bezichtigingen, dus ben benieuwd......

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:34

Greendragon, balen zeg.......

Hier alleen regen als ik buiten loop. Kwam thuis vanmorgen en hoorde het onweren en het begon wat te regenen........Ik denk, snel voor het ergste hondjes even uitlaten. Het werd erger en erger, dus we renden door mega spetters en hagel naar huis. Enkele meters en ik was door en door weekt. Mn hele gepoetste gang nat en zwart met honden geur, ppffffff
Ga ik zitten met broodje en prachtig zonnetje, lekker droog etc.

Deze week dus 3x een bui op mn hoofd gehad waarna het gewoon droog en zonnig was weer. Ik vraag er echt om. Heb echt een regen schietschijf ofzo.

Was vroeger al standaard. Ik stond op een pensionstal met alleen een buitenbak. Vroeg iemand aan me; gaat het regenen? Nou, geloof me, ik sta op te zadelen, dus zodra ik zit gaat het regenen...

We zijn aan het onderhandelen, dus ben benieuwd. Mensen willen een keuring doen, dus dat willen we dan snel, zodat we door kunnen als ze eventueel daarop zouden afhaken.

helaas moet ik geopereerd worden en dat gaat al snel gebeuren. Eigenlijk dinsdag al, maar kan niet vanwege mn medicijnen. Ga morgen bespreken met anesthesie of het doorgaat en anders enkele dagen later wel kan/mag. Moet eigenlijk 2 weken tussen en zit pas op 1,5 dan.

Is snel, maar moet echt en ik ben dan op tijd fit voor verhuizen.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:10

Ja, ik ben inmiddels wel gewend geopereerd te worden. Helaas nu enige spoed geworden, maar komt me aan de andere kant goed uit, nog even snel voor hectiek van verhuizen.

Ik kan wel stiekem doen en per pb, maar de baarmoeder moet eruit vanwege ernstige bloedingen sinds donderdag. Niks helpt, ben al tijden bezig en nu liep het echt onwijs uit de hand. Dacht dat ik ter plekke opgenomen zou worden vd week, maar hormonen helpen me iets. Mag ik alleen eigenlijk niet slikken, maar goed........Heb pas mn medicijnen gespoten, dus mag nu niet geopereerd.

Er is wel 1 aantekening en er komt wel onderhoud aan volgens de papieren, maar dat is bekend en met de prijs rekening mee gehouden. Een soort van bouw fout die iedereen hier wel heeft. Maar geeft geen ongemak bij wonen.
Zo moet er een nieuw dak op, want het is van 1985. Maar eerlijk gezegd hebben wij geen problemen en 3 mensen met nieuwe daken hebben lekkages gehad, dus tja........

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:39

Judith, maar wel eerst netjes geslacht toch??

Dank jullie wel. Loop al heel lang met problemen en we hebben al echt van alles geprobeerd en gedaan. En dan vd week echt hele ernstige problemen. Pillen gekregen, maarw erd er beroerd van, Mag je 3 dagen nemen en ellende kwam weer. Nu iets anders, maar mag ik niet gebruiken, dus is echt tijdelijk.
Maar ja, heb net mn Humira gespoten, dus mag eigenlijk niet geopereerd worden nog. Morgen anesthesie en die beslist uiteindelijk.
Volgende week is 1,5 week en al dichterbij 2 weken, dus minder gevaarlijk denk ik.

Kan wel precies op tijd weer sjouwen en doen voor verhuizen, dus ik bekijk het positief :) Mijn man moet alleen op korte termijn vrij nemen voor bouwkundig mannetje en we moeten zelf nog naar het Noorden voor de taxatie.
We financieren wat extra's bij en dan is het verstandig alles aan te geven. Wat we overhouden gaat weer terug.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 21:37

Maar het vervoer is toch heel stressvol? Hier zoeken ze weleens personeel voor kippen in manden stoppen en die worden dan op transport gezet. Heb weleens gehoord hoe dat gaat en dat is niet heel respectvol zeg maar.

Wat bedoel je met rood vlees? Als het al gebakken is??

Jong spul geeft toch ook niet zoveel vlees of geen grote stukken in ieder geval??

O, ja, in principe zouden wij eind September over kunnen......

Ps, ze hadden even terug trouwens filmpjes hoe supermarkt vlees gelijmd werd. Echt goor.......bah.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 bezoekers