Rijbak verlichting: wat, hoe, waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Janine1990

Berichten: 43800
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Rijbak verlichting: wat, hoe, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 14:08

Wij hebben in onze binnebak (tijdelijk) twee enorme bouwlampen hangen, van ledverlichting. Volgens mij kosten ze tussen de 60 en 80 euro per stuk.
Het is geweldig mooi wit licht. Afgelopen winter hadden we deze bouwlampen enkel onder dak hangen omdat er nog geen wanden rond de binnenbak zaten.
Komende weken worden de wanden geplaatst, waardoor deze bouwlampen nog veel meer 'licht' opleveren door weerkaatsing in de wanden.

T.z.t. zal er gewone verlichting in komen, maar ik zou het echt niet erg vinden als deze twee lampen nog een poosje blijven hangen.

In mijn ogen behoorlijk budget verlichting, je moet alleen zelf even een handige stellage kunnen fabriceren, bij ons hangen ze gewoon in de nok.



Janine1990

Berichten: 43800
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 16:31

Anna_Urona schreef:
Janine1990 schreef:
Wij hebben in onze binnebak (tijdelijk) twee enorme bouwlampen hangen, van ledverlichting. Volgens mij kosten ze tussen de 60 en 80 euro per stuk.
Het is geweldig mooi wit licht. Afgelopen winter hadden we deze bouwlampen enkel onder dak hangen omdat er nog geen wanden rond de binnenbak zaten.
Komende weken worden de wanden geplaatst, waardoor deze bouwlampen nog veel meer 'licht' opleveren door weerkaatsing in de wanden.

T.z.t. zal er gewone verlichting in komen, maar ik zou het echt niet erg vinden als deze twee lampen nog een poosje blijven hangen.

In mijn ogen behoorlijk budget verlichting, je moet alleen zelf even een handige stellage kunnen fabriceren, bij ons hangen ze gewoon in de nok.


Dit lijkt me super, maar voor een buitenbak misschien iets lastiger. Of kun je ze ook op/aan een paal hangen? Aansluiten op het lichtnet is geen probleem, overal stroom aanwezig alleen de montage wordt dan een dingetje


Zullen er vast ook wel zijn in zo'n uitvoering hoor... En anders lijkt het me niet heel erg lastig om er iets voor te maken. Die dingen zijn niet enorm zwaar.

M'n vader kocht afgelopen winter een nieuwe bouwlamp, ook led natuurlijk aangezien halogeen niet/nauwelijks nog verkocht wordt. De nieuwe lamp was vele malen feller, goedkoper en bovenal lichter in gewicht!! Dat was dan een kleine lamp natuurlijk, zo'n ding als we in de bak hebben is niet te doen bij gewone bouwklusjes :P

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 bezoekers