Hoe beoordelen jullie of de VA moet komen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 15:56

Het hangt helemaal van de situatie af. Verleden jaar had mijn paard een nare snee die heel diep was en er kwam vocht uit. Kortom het zag er niet goed uit. Toen heb ik wel de veearts gebeld en via de telefoon besproken wat er aan de hand was. In zo'n telefoongesprek geef ik zoveel mogelijk informatie en zij stelt de vragen. Daarom doe ik dus eerst goed onderzoek, neem temperatuur op etc, voor ik ga bellen. Die wond heeft er een tijdje over gedaan om te genezen en toen dat niet lekker liep is de veearts toch nog geweest, die wond is 3x gedrained en er heeft nog een tijdje een bult gezeten. Soms ben je wel eens onzeker over dingen. MIjn veearts zei dat die bult mettertijd wel weg zou trekken. Dat geloof je eigenlijk in eerste instantie niet, maar nu een jaar later is er niks meer van terug te vinden behalve een heel iniemienie ribbeltje van het litteken.
In geval van koliek zou ik geen moment wachten en met bevangenheid of iets anders accuuts ook niet.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 01:08

Met de veeartsen van onze praktijk kan ik heel veel telefonisch af gelukkig, ze komen ook echt pas als het nodig is. Toen ik vorig jaar met die wond bezig was, heb ik echt veel en vaak telefonisch contact gehad en nooit een rekening voor gezien. De artsen zijn ook altijd erg meewerkend. Als mijn paard toevallig al gesedeerd is voor onderzoek, dan gaan gelijk zijn tanden mee en soms ook wel andersom. Echt superervaringen met die praktijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: noomie1 en 125 bezoekers