Gezocht: Indian Warrior foto's ! (paint hengst)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Zaandam1983
Berichten: 3
Geregistreerd: 25-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:39

Hoi!

Bij ons op stal staat Indian Warrior en de eigenaar en ik dachten: we gaan hem eens googlen. Toen kwam onder andere dit topic naar boven. Heb dus een account aangemaakt, zodat ik wat meer info over hem kan geven.

Ik weet dat dit een heel oud topic is, maar ik kon geen recentere vinden. Indian Warrior is enkele jaren geleden verhuisd naar Little Indian Horses in Assendelft. Hij is inmiddels 22 jaar en nog steeds prachtig. Zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant.

En: hij dekt nog steeds, dus mocht er interesse zijn, laat het dan vooral weten. Dan breng ik je in contact met de eigenaar.


Afbeelding

Afbeelding


simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-18 23:11

He wat gaaf! Erg leuk om te lezen dat Indian Warrrior nog leeft en zelfs nog dekt! Mooie leeftijd.

Onzer ruin, zijn zoon, is inmiddels 17 en ook nog steeds een top paard, zeker qua karakter.

Zijn dit recente foto’s van Indian Warrior? Hij ziet er goed uit.

Leuk dat je de moeite hebt genomen om in dit topic nog te reageren! +:)+

Preston:

Afbeelding

Afbeelding

Love - language - leadership

Zaandam1983
Berichten: 3
Geregistreerd: 25-06-18

Re: Gezocht: Indian Warrior foto's ! (paint hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 23:26

Hoi! Ja deze foto's zijn van een paar weken geleden. Wat leuk dat jij een zoon van hem hebt. En dat karakter...fijn dat Preston dat ook heeft. Ook zo braaf op stal? Warrior gaat bijv keurig opzij als je komt mesten en kan enorm genieten van een poetsbeurt.Fijn dat ik zo toch nog wat info heb kunnen geven. Al is het negen jaar later hahaha

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Re: Gezocht: Indian Warrior foto's ! (paint hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-18 23:48

Ze lijken echt op elkaar, ook qua oogopslag.
Preston geeft ook een enorm lief en gehoorzaam karakter. Hij luistert supergoed en heeft veel respect voor je.
En poetsen en aaien ... dat is ook voor hem optimaal genieten. Hij wordt heel graag geaaid en geknuffeld en geborsteld, haha (in tegenstelling tot onze paint merrie).

Love - language - leadership

fique

Berichten: 2501
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 06:40

Wat leuk! Ik had een kleinzoon van hem gefokt. Helaas in moeten laten slapen.
Afbeelding

♥ MAGNIFIQUE, OKIES BH CHARLIE ❤️
Dakota for always on my mind 02-06-2007 / 07-07-2011
Leootje 1995/2023
Love you for ever

Hen3na

Berichten: 4
Geregistreerd: 19-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:05

Afbeelding
Afbeelding
Wij hebben een dochter van Indian Warrior, ze heet Indian Angel en is 13 jaar. Zij is geboren op Texel en volgens het verhaal is zij het product van een "ongelukje". Indian Warrior zou zijn uitgebroken en een merrie hebben gedekt. Over deze merrie weten we niet veel, behalve dat het een bonte pony was (waarschijnlijk kruising Paint Horse). We hebben geen officiële papieren waaruit blijkt dat Indian Warrior de vader is van onze Angel, maar als ik naar zijn foto's kijk vind ik het heel aannemelijk.

fique

Berichten: 2501
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:14

fique schreef:
Wat leuk! Ik had een kleinzoon van hem gefokt. Helaas in moeten laten slapen.
[ [url=m/etD1Pp.jpg]Afbeelding[/url] ]


In mn profiel staat Dakota zijn vader Indian Nordfleet zoon van Indian Warrior

♥ MAGNIFIQUE, OKIES BH CHARLIE ❤️
Dakota for always on my mind 02-06-2007 / 07-07-2011
Leootje 1995/2023
Love you for ever

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-18 23:17

Hen3na schreef:
[ [url=m/I1x22O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PQ0aDI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben een dochter van Indian Warrior, ze heet Indian Angel en is 13 jaar. Zij is geboren op Texel en volgens het verhaal is zij het product van een "ongelukje". Indian Warrior zou zijn uitgebroken en een merrie hebben gedekt. Over deze merrie weten we niet veel, behalve dat het een bonte pony was (waarschijnlijk kruising Paint Horse). We hebben geen officiële papieren waaruit blijkt dat Indian Warrior de vader is van onze Angel, maar als ik naar zijn foto's kijk vind ik het heel aannemelijk.

Leuk! Ze lijkt dezelfde oogopslag te hebben. Hoe is haar karakter?

Love - language - leadership

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-18 23:18

fique schreef:
fique schreef:
Wat leuk! Ik had een kleinzoon van hem gefokt. Helaas in moeten laten slapen.
[ [url=m/etD1Pp.jpg]Afbeelding[/url] ]


In mn profiel staat Dakota zijn vader Indian Nordfleet zoon van Indian Warrior

Leuk, hij lijkt qua bouw op mijn Preston. Zijn oogopslag kan ik helaas niet goed zien op je foto.
Hoe is zijn karakter?

Love - language - leadership

fique

Berichten: 2501
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:18

fique schreef:
Wat leuk! Ik had een kleinzoon van hem gefokt. Helaas in moeten laten slapen.
[ [url=m/etD1Pp.jpg]Afbeelding[/url] ]


In mn profiel staat Dakota zijn vader Indian Nordfleet zoon van Indian Warrior

Afbeelding

♥ MAGNIFIQUE, OKIES BH CHARLIE ❤️
Dakota for always on my mind 02-06-2007 / 07-07-2011
Leootje 1995/2023
Love you for ever

fique

Berichten: 2501
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:20

Hij was heel braaf. Hij leeft helaas niet meer. Hij is in 2012 ingeslapen.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

♥ MAGNIFIQUE, OKIES BH CHARLIE ❤️
Dakota for always on my mind 02-06-2007 / 07-07-2011
Leootje 1995/2023
Love you for ever

Hen3na

Berichten: 4
Geregistreerd: 19-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:26

simodi schreef:
Hen3na schreef:
[ [url=m/I1x22O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PQ0aDI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben een dochter van Indian Warrior, ze heet Indian Angel en is 13 jaar. Zij is geboren op Texel en volgens het verhaal is zij het product van een "ongelukje". Indian Warrior zou zijn uitgebroken en een merrie hebben gedekt. Over deze merrie weten we niet veel, behalve dat het een bonte pony was (waarschijnlijk kruising Paint Horse). We hebben geen officiële papieren waaruit blijkt dat Indian Warrior de vader is van onze Angel, maar als ik naar zijn foto's kijk vind ik het heel aannemelijk.

Leuk! Ze lijkt dezelfde oogopslag te hebben. Hoe is haar karakter?


Ze is superbraaf, bomproof en wil graag voor je werken. Ze loopt bij mij voor de wagen, maar ze wordt ook bereden onder het zadel. Ze is heel betrouwbaar, ook jonge kinderen kunnen goed met haar overweg. Wij noemen haar altijd "ons lotje uit de loterij"!

Hen3na

Berichten: 4
Geregistreerd: 19-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:28

[quote="fique"]Hij was heel braaf. Hij leeft helaas niet meer. Hij is in 2012 ingeslapen.

Prachtig dier! Wat verdrietig dat je hem moet missen. Leuk om te lezen dat veel nakomelingen van Indian Warrior zijn fijne karakter hebben!

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-18 23:38

Dat is inderdaad heel leuk te lezen, dat fijne karakter. Heel herkenbaar!
Preston is ook superlief, heel werkwillig en gewoon altijd braaf. Hij is nu 17, wij hebben heb nu 12 jaar en hij is nog nooit vervelend geweest (niet onder het zadel of anders). Met rijden nooit protest, nooit gebokt bijvoorbeeld. Met grondwerk kan hij wel eens even lekker uit zijn dak gaan of in de wei, maar als je hem roept komt hij altijd ook dan meteen naar je toe.

Wij vinden hem ook heel bijzonder en een hoofdprijs. Erg leuk om te lezen dat jullie met Indian Warrior afstammelingen dezelfde ervaringen hebben.

Ik zou Indian Warrior heel graag een keer in het echt willen ontmoeten. Staat helaas nogal ver weg bij mij vandaan ...

Love - language - leadership

fique

Berichten: 2501
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:42

Hen3na schreef:
fique schreef:
Hij was heel braaf. Hij leeft helaas niet meer. Hij is in 2012 ingeslapen.

Prachtig dier! Wat verdrietig dat je hem moet missen. Leuk om te lezen dat veel nakomelingen van Indian Warrior zijn fijne karakter hebben!

Onze Dakota hebben we in 2011 laten inslapen door kising spines. Daarna nog ff overwogen om mn merrie opnieuw te laten dekken door indian nordfleet, maar toch niet gedaan vanwege dr leeftijd. Vlak daarna is nordfleet ingeslapen dus toen kon het echt niet meer.

Dakota Warrior Nordfleet:
Afbeelding

♥ MAGNIFIQUE, OKIES BH CHARLIE ❤️
Dakota for always on my mind 02-06-2007 / 07-07-2011
Leootje 1995/2023
Love you for ever

fique

Berichten: 2501
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:44

simodi schreef:
Dat is inderdaad heel leuk te lezen, dat fijne karakter. Heel herkenbaar!
Preston is ook superlief, heel werkwillig en gewoon altijd braaf. Hij is nu 17, wij hebben heb nu 12 jaar en hij is nog nooit vervelend geweest (niet onder het zadel of anders). Met rijden nooit protest, nooit gebokt bijvoorbeeld. Met grondwerk kan hij wel eens even lekker uit zijn dak gaan of in de wei, maar als je hem roept komt hij altijd ook dan meteen naar je toe.

Wij vinden hem ook heel bijzonder en een hoofdprijs. Erg leuk om te lezen dat jullie met Indian Warrior afstammelingen dezelfde ervaringen hebben.

Ik zou Indian Warrior heel graag een keer in het echt willen ontmoeten. Staat helaas nogal ver weg bij mij vandaan ...


Hij staat nu ong 5 kilometer bij ons vandaan dus misschien toch hem nog maar eens live gaan bekijken.

♥ MAGNIFIQUE, OKIES BH CHARLIE ❤️
Dakota for always on my mind 02-06-2007 / 07-07-2011
Leootje 1995/2023
Love you for ever

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Re: Gezocht: Indian Warrior foto's ! (paint hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-18 23:46

Dakota is dus een kleinzoon van Indian Warrior?

Love - language - leadership

fique

Berichten: 2501
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:47

Ja en zijn vader was van een kennis van ons. Ook echt een schat als hengst

♥ MAGNIFIQUE, OKIES BH CHARLIE ❤️
Dakota for always on my mind 02-06-2007 / 07-07-2011
Leootje 1995/2023
Love you for ever

Hen3na

Berichten: 4
Geregistreerd: 19-11-16

Re: Gezocht: Indian Warrior foto's ! (paint hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 00:28

Die ronde vlek op de rug van Indian Warrior... die heeft onze Indian Angel ook! Heel grappig om te zien... moet toch haast wel echt haar vader zijn :D

_kmbn

Berichten: 240
Geregistreerd: 05-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:39

Indian warrior is de overgroot vader van mijn 3 jarige guppy. Ze is 3 en komt van Texel (niet van een van de. Ranches). Ze is super rustig en intelligent

Afbeelding

volg ons op insta @bigbluejacy

Zaandam1983
Berichten: 3
Geregistreerd: 25-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 22:48

fique schreef:
simodi schreef:
Dat is inderdaad heel leuk te lezen, dat fijne karakter. Heel herkenbaar!
Preston is ook superlief, heel werkwillig en gewoon altijd braaf. Hij is nu 17, wij hebben heb nu 12 jaar en hij is nog nooit vervelend geweest (niet onder het zadel of anders). Met rijden nooit protest, nooit gebokt bijvoorbeeld. Met grondwerk kan hij wel eens even lekker uit zijn dak gaan of in de wei, maar als je hem roept komt hij altijd ook dan meteen naar je toe.

Wij vinden hem ook heel bijzonder en een hoofdprijs. Erg leuk om te lezen dat jullie met Indian Warrior afstammelingen dezelfde ervaringen hebben.

Ik zou Indian Warrior heel graag een keer in het echt willen ontmoeten. Staat helaas nogal ver weg bij mij vandaan ...


Hij staat nu ong 5 kilometer bij ons vandaan dus misschien toch hem nog maar eens live gaan bekijken.


Altijd welkom!

sharonsemme

Berichten: 584
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Voorhout

Re: Gezocht: Indian Warrior foto's ! (paint hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 23:14

Hier ook een kleindochter!! Haar papa is Indian Joker. Heel blij met onze bijzondere merrie. En inmiddels heeft zij ons ook een mooi veulen gegeven! Afbeelding

Let a horse whisper in your ear
and breathe on your heart..
[KS-ITP] [VOLG] Het wilde leven van valk hengst Baron Legend!

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-19 23:15

Maar weer eens een schepje omhoog, dit topic!

Hoe gaat het met Indian Warrior?

En zijn nakomelingen?

Hier vader en zoon naast elkaar: Indian Warrior (23) en Preston (rechts), die is nu 18 jaar.

Afbeelding

Love - language - leadership

PascalleBaar
Berichten: 1
Geregistreerd: 10-04-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 23:02

Afbeelding
Al een poos ben ik opzoek naar foto's van indian warrior. Mijn paint ruin indy is geboren bij de eagles ranch. En indy is van 2001. Mega lieve ruin. Leuk om deze foto's te zien.

daiswees

Berichten: 1156
Geregistreerd: 04-08-11
Woonplaats: Assendelft

Re: Gezocht: Indian Warrior foto's ! (paint hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 02:16

ik weet dat hij tot 2,5 jaar terug nog in assendelft stond. mocht er interesse zijn kan ik eens vragen aan iemand die daar wel eens komt voor wat recente foto's / hoe het met hem
gaat


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers