Insemineren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:09

Kijk, een hengstenhouder heeft er ook belang bij dat je merrie mooi vlot drachtig is.
Dat scheelt een hoop werk voor hem en de hengst.

Je kan gewoon de hengstehouder bellen met de vraag wat de dekcondities zijn en met welke dierenarts hij ervaring heeft voor wat betreft de drachtigheids begeleiding.

Er zijn genoeg dierenartsenpraktijken die een packet hebben voor drachtigheidsbegeleiding.
Dan betaal je een vast bedrag daarvoor.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-18 21:13

Kendra schreef:
Voor het paard maakt het niks uit, maar als je DA niet goed kan beoordelen wanneer je moet insimeneten wordt het heel snel duur ....


Een kennis van ons heeft haar merrie weggebracht naar een kliniek die veel weet van fokken, dat is super dicht bij stal voor ons dus wij denken eraan om daar ook heen te gaan


UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-18 21:19

NatasjavE schreef:
Kijk, een hengstenhouder heeft er ook belang bij dat je merrie mooi vlot drachtig is.
Dat scheelt een hoop werk voor hem en de hengst.

Je kan gewoon de hengstehouder bellen met de vraag wat de dekcondities zijn en met welke dierenarts hij ervaring heeft voor wat betreft de drachtigheids begeleiding.

Er zijn genoeg dierenartsenpraktijken die een packet hebben voor drachtigheidsbegeleiding.
Dan betaal je een vast bedrag daarvoor.


Ik zou geen idee hebben of mijn merrie vlot drachtig is, ik hoop het wel Van die pakketten heb ik idd al eens gehoord, ik ga morgen wat research doen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers