Quarter dekhengsten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinniie

Berichten: 4684
Geregistreerd: 02-12-10
Woonplaats: België

Re: Quarter dekhengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:40

tweets_be heeft ook een zoon van hem.
Je kan hen wel een pb sturen via bokt normaal gezien.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 17:47

oh ja klopt die heeft er ook eentje van, hoe kon ik die nu vergeten :o

ik moet echt stoppen met zoeken naar een hengst voor iemand anders want hoe meer ik zoek hoe leukere ik tegen kom voor men eigen merrie 8)7 .

ik vind het aanbod ook heeeeel groot dus ik weet niet waar te beginnen om je eentje aan te raden, misschien toch een kleurvoorkeur of voorkeur van afstamming erin, specifieke discipline want reining en cutting ligt nog bij elkaar maar als je pleasure of hunter unter saddle wil doen, dat zijn toch geheel andere disciplines om naar te fokken.

eens kijken op Steinsberg deckstation? heeft ook hele leuke staan en heel prijslijk, allemaal ki, vers of diepvries, die vrouw is ook zeer vriendelijk om mee te communiceren.

Jesamy

Berichten: 88
Geregistreerd: 16-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 18:37

Fotsy schreef:
oh ja klopt die heeft er ook eentje van, hoe kon ik die nu vergeten :o

ik moet echt stoppen met zoeken naar een hengst voor iemand anders want hoe meer ik zoek hoe leukere ik tegen kom voor men eigen merrie 8)7 .

ik vind het aanbod ook heeeeel groot dus ik weet niet waar te beginnen om je eentje aan te raden, misschien toch een kleurvoorkeur of voorkeur van afstamming erin, specifieke discipline want reining en cutting ligt nog bij elkaar maar als je pleasure of hunter unter saddle wil doen, dat zijn toch geheel andere disciplines om naar te fokken.

eens kijken op Steinsberg deckstation? heeft ook hele leuke staan en heel prijslijk, allemaal ki, vers of diepvries, die vrouw is ook zeer vriendelijk om mee te communiceren.

Hahaha
Ik heb wel voorkeur voor een apart kleurtje. Ik zou het lieft een reining gereden hengst willen.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 19:00

als je echt kleurgarantie wil dan heb je voor de dun fans ij rocky steeldust.
Vind ik zeer leuke hengst ook reining gereden.
Als je garantie van crème wil dan vind ik wimpys blue spook, ace mistr tinseltown en magic on ice heel leuke hengsten. De eerste twee hebben nog mooi papier en de laatste (mijn ene merrie drachtig van :o ) heb je ook bont garantie.

Voor de roan fans heb je in Duitsland een paar homozygoot hengsten.
dash for cash n blue vind ik wel ook mooie hengst en kleinzoon van.

Champagne ken ik niks van :o

Ik noem er maar een paar :D

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 19:30

Jesamy schreef:
Fotsy schreef:
oh ja klopt die heeft er ook eentje van, hoe kon ik die nu vergeten :o

ik moet echt stoppen met zoeken naar een hengst voor iemand anders want hoe meer ik zoek hoe leukere ik tegen kom voor men eigen merrie 8)7 .

ik vind het aanbod ook heeeeel groot dus ik weet niet waar te beginnen om je eentje aan te raden, misschien toch een kleurvoorkeur of voorkeur van afstamming erin, specifieke discipline want reining en cutting ligt nog bij elkaar maar als je pleasure of hunter unter saddle wil doen, dat zijn toch geheel andere disciplines om naar te fokken.

eens kijken op Steinsberg deckstation? heeft ook hele leuke staan en heel prijslijk, allemaal ki, vers of diepvries, die vrouw is ook zeer vriendelijk om mee te communiceren.

Hahaha
Ik heb wel voorkeur voor een apart kleurtje. Ik zou het lieft een reining gereden hengst willen.


Huh? Op de eerste pagina zeg je dat je een allrounder zoekt. Het is wel handig van tevoren te weten wat je wilt, dat maakt het zoeken wat makkelijker :D

Ik ken in ieder geval meer reining dan all round hengsten.

Shining San Tari is een gave hengst. Bij mij op stal zijn dit jaar 3 veulens van Johns gotta gun geboren. Stuk voor stuk plaatjes!