Tie down sporen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kayley95

Berichten: 173
Geregistreerd: 25-02-22

Tie down sporen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-22 10:46

De titel zegt het al.

Ik ben voor mijn westernsporen opzoek naar Tie Down's omdat mijn sporen omhoogkruipen.
Nu kom ik ze op internet wel tegen, maar dan op van die rare soort van alieexpress sites. Iemand die een betrouwbare site weet die waar ze die hebben en snel kunnen leveren?

Ik hoor het graag. :D

The essential joy of being with horses is that it brings us in contact with the rare elements of grace, beauty, spirit and freedom.
Diamond in Boston - Ducati Du Bois x Dont skip Zip
Dont skip to Boston - Dont skip Zip x Zippos old Gold


speurneusc

Berichten: 5348
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:04


zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Nu ook voor de cricut fans, glasblokken 19x19 of 19x9

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Tie down sporen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:28

Je had het beter bij western tackroom kunnen vragen.

Maar alle western shops hebben die gewoon. Een post elastiek werkt ook.

Maar het kan ook door je laarzen of je spoor riem komen. Als je een foto hebt hoe ze zitten en wat je probleem is, zakken ze eronder? Of gaan ze op en neer? Dan krijg je bij western tackroom meer tips.

speurneusc

Berichten: 5348
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:15

volgens mij heb ik de mijne bij arthurs cristmas (western tack store) sale gekocht een x

zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Nu ook voor de cricut fans, glasblokken 19x19 of 19x9

Kayley95

Berichten: 173
Geregistreerd: 25-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-22 13:58

superpony schreef:
Je had het beter bij western tackroom kunnen vragen.

Maar alle western shops hebben die gewoon. Een post elastiek werkt ook.

Maar het kan ook door je laarzen of je spoor riem komen. Als je een foto hebt hoe ze zitten en wat je probleem is, zakken ze eronder? Of gaan ze op en neer? Dan krijg je bij western tackroom meer tips.


Ik heb ze niet verkeerd of iets dergelijks. Bij mijn laarzen is het namelijk niet. Alleen bij mijn probaby lace up. Laat dat nou ook de schoenen zijn die ik graag aan heb en graag mee rij. Het komt denk ik omdat de achterkant niet breed genoeg is voor de spoor. Bij mijn laarzen zitten ze gewoon stevig en gaan ze geen kant op. Maar de achterkant is daar wat breder van. Bij de probaby is dat smaller naar boven. Dus wanneer ik toch iets intensiever moet gaan rollen, schuiven ze naar boven daarmee.

The essential joy of being with horses is that it brings us in contact with the rare elements of grace, beauty, spirit and freedom.
Diamond in Boston - Ducati Du Bois x Dont skip Zip
Dont skip to Boston - Dont skip Zip x Zippos old Gold

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Tie down sporen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 16:24

Misschien kan je daar dan andere sporen voor kopen? Ik heb mannen sporen die wat dicht geknepen zijn. En een hele brede band. Dat scheelde echt gelijk al aardig veel.

Maar het is ook persoonlijke voorkeur. Ik draag ze op mn hak en ze bewegen wel wat, maar vind het zo fijn zitten. Boven mn hak, dus op de rand kon ik niet aan wennen.

Kayley95

Berichten: 173
Geregistreerd: 25-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-22 17:00

superpony schreef:
Misschien kan je daar dan andere sporen voor kopen? Ik heb mannen sporen die wat dicht geknepen zijn. En een hele brede band. Dat scheelde echt gelijk al aardig veel.

Maar het is ook persoonlijke voorkeur. Ik draag ze op mn hak en ze bewegen wel wat, maar vind het zo fijn zitten. Boven mn hak, dus op de rand kon ik niet aan wennen.

Als dit werkt ga ik geen andere sporen kopen? Voor dat 10tje.

The essential joy of being with horses is that it brings us in contact with the rare elements of grace, beauty, spirit and freedom.
Diamond in Boston - Ducati Du Bois x Dont skip Zip
Dont skip to Boston - Dont skip Zip x Zippos old Gold

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Tie down sporen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 19:23

Ik verplaats dit topic even naar HAR naar WN-TR omdat het om westernspullen gaat.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 23:34

Kayley95 schreef:
superpony schreef:
Misschien kan je daar dan andere sporen voor kopen? Ik heb mannen sporen die wat dicht geknepen zijn. En een hele brede band. Dat scheelde echt gelijk al aardig veel.

Maar het is ook persoonlijke voorkeur. Ik draag ze op mn hak en ze bewegen wel wat, maar vind het zo fijn zitten. Boven mn hak, dus op de rand kon ik niet aan wennen.

Als dit werkt ga ik geen andere sporen kopen? Voor dat 10tje.


Je moet het idd uitproberen, maar kan ook met zo een postelastiek.

Ik heb sporen om de laarzen, dus die gaan er normaal nooit vanaf. De dikke sporen zitten ook niet meer goed om andere schoenen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers