Magnetische nummerhouders

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Magnetische nummerhouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-23 20:57

Voor mijn nieuwe westernblanket wil ik graag magnetische nummerhouders aanschaffen zodat ik niet met spelden in de weer hoef.
Maar houdt zich dat? En hoeveel heb ik per nummer nodig?
2 of 4?
Wie gebruikt ze om een nummer te bevestigen aan de westernblanket? En wat zijn de ervaringen?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27972
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Magnetische nummerhouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 17:25

Ik heb ze altijd met manchetknopen vast. Startnummer perforeren, manchetknoop door de blanket en door het startnummer, palletje draaien en vast. Als het kan wel even van tevoren doen, is wel even een werkje, of je groom aan het werk zetten natuurlijk :P Voor dikke blankets vind ik de magneten namelijk niet sterk genoeg. Werkt prima bij een dun showbloesje, maar verder niet. Maar met simpele veiligheidsspelden kom je er trouwens ook, stuk sneller.

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Magnetische nummerhouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 17:37

Ik gebruik al meer dan 10 jaar de traditionele grote veiligheidsspelden. Werkt al jaren perfect!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Magnetische nummerhouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 19:37

Magneten werken idd op de meeste blankets slecht. Ben al vaker een nummer kwijt geraakt door die dingen. Manchetknopen, of een manchetnummerhouder werkt veel beter. Mocht je toch echt magneetnummerhouders willen gebruiken zou ik er zeker 4 per nummer gebruiken.