Westernzadel passen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Efri

Berichten: 159
Geregistreerd: 03-06-06
Woonplaats: Limburg

Westernzadel passen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-21 23:36

Hallo bokkers~ :D

Ik heb een prachtige APHA aangeschaft dit weekend en vandaag is hij op stal gekomen. Nu ga ik eerst lekker grondwerken maar op den duur zou je toch wel willen gaan rijden en daarvoor behoeft men een zadel...
Nu woon ik in Limburg, omgeving Weert. Ik heb helaas geen eigen vervoer maar zou, als er geen andere mogelijkheid is, wel kunnen reizen met hem. Ik ben dus op zoek naar een geschikt zadel voor hem maar heb tevens een niet al te breed budget. 800 euro plus minus. Ik weet dat het daarmee niet makkelijk zal worden. Wat is jullie advies?
Ik weet dat er verschillende zadelpassers zijn met goede en slechte reviews. Is het verstandig om bijv. Eurohorse te laten komen passen/meten en dan eventueel tweedehands particulier te gaan kijken (mits zij niets hebben voor deze prijs) of kan ik dan beter een keer de trailer pakken en naar Country mill of Arthurs rijden?

óf weten jullie zadelpassers met tweedehandszadels die op locatie komen in of rond Limburg/belgie/duitsland?
Alvast bedankt lieve bokkers! *\o/*

Utopia <3 B+4 en B+20



MissYvette4u

Berichten: 2984
Geregistreerd: 15-11-03

Re: Westernzadel passen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 00:14

Ik raad je aan altijd een zadel via een goede zadelpasser te kopen er gaat zoveel mis met een slechtpassend zadel.

Eurohorse komt aan huis, gebruikt een mal en heeft ook tweedehandse zadels. Het is maar net wat ze heeft en wat je paard past. Aanrader is haar van te voren je wensen incl fotos van je paard te mailen.

Arthurs Westernstore heeft enorm veel zadels, zowel nieuw als tweedehands maar komt alleen met nieuwe zadels aan huis. Voor tweedehandse zul je met je paard naar Vorstenbosch moeten reizen.

Met andere zadelpassers heb ik geen ervaring.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers