Zadelpasservice Friesland/ noord nederland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bellehorses

Berichten: 2024
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Fryslan

Zadelpasservice Friesland/ noord nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-18 09:38

Hoi Bokkers,

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een (western) zadelpasservice in Noord Nederland, en bij voorkeur in Friesland. Ik zal de situatie even kort uitleggen.

Tot 1,5 jaar terug altijd recreatief gereden met een westernzadel, hiervoor is Euro-horse meerdere keren langs geweest en daar uiteindelijk ook een zadel gekocht. Toch heb ik dit zadel 1,5 jaar terug verkocht aan een particulier. Ondanks dat het zadel volgens Euro-horse prima paste kon ik toch om de zoveel tijd de osteo laten langskomen omdat ze vast zat in haar lendenen, net daar waar het zadel eindigde.

Laatste 1,5 jaar met een dresuurzadel gereden en dat gaat prima. Echter ben ik een echte recreatie ruiter en doe ik dit toch het liefst op een westernzadel. Nuj heb ik uit mijn omgeving een aantal zadels gepast en heb ik een zadel overgenomen van iemand, een roundskirt, dus korter dan mijn vorige wn zadel. Deze lijkt zo op het eerste oog goed te zitten, ook met rijden merk ik geen rare dingen maar just in case wil ik het toch laten checken door iemand die er echt verstand heeft.

Ik heb al geinformeerd bij Euro-horse maar zij vragen 250 euro voor het passen van zadels van derden -O-

Ropers ranch hanteerd wel normale prijzen maar wil niet zo ver reizen richting Friesland. Westernspul heb ik ook contact meegehad maar nadat ik mijn verhaal had uitgelegd heb ik niks meer gehoord.

Ik ben dus opzoek naar wn zadelpasser die naar Friesland komt en mijn zadel wil nakijken voor een niet te absurd hoge prijs. Ook vind ik het belangrijk dat deze persoon eerlijk is, als het zadel wel goed past dit ook eerlijk zegt en ondanks dat het past niet zeggen van niet zodat ik daar een duurder zadel kan aanschaffen.

Eventueel ben ik ook wel bereid om een stukje te rijden met de trailer, bijv, richting Drenthe.

Iemand advies/ervaringen?


bellehorses

Berichten: 2024
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-18 22:29

Niemand met advies? :(

troi
Berichten: 16999
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 08:57

In altveer zit iemand, nevada@bokt. Al weet ik niet hoe actief ze is op bokt. Ze heeft ook een site tweedehandswesternspullen.nl . Zij is erg ervaren met passen.

TequilaRos

Berichten: 4466
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Leek

Re: Zadelpasservice Friesland/ noord nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 09:23

Je zou kunnen vragen bij CowGirl store, misschien weet zij iemand. Ze doet zelf geen zadels aanpassen, maar heeft allicht contacten.

NH Photo
of via Facebook
of volg mijn Instagram voor elke dag een foto.

bellehorses

Berichten: 2024
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-18 09:25

troi schreef:
In altveer zit iemand, nevada@bokt. Al weet ik niet hoe actief ze is op bokt. Ze heeft ook een site tweedehandswesternspullen.nl . Zij is erg ervaren met passen.


Bedankt! Ik zal even contact met haar zoeken.


DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Zadelpasservice Friesland/ noord nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 10:28



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers