Billy Cook High Country of Nebraska Rancher

Moderators: Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DubbelFun

Re: Billy Cook High Country of Nebraska Rancher

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 09:57

Ik denk dat het 'gevaarlijk' is om er vanuit te gaan dat het vervangen van de zachte seat door een harde het probleem op zou lossen. Elke seat heeft een andere vorm en geeft daardoor een andere zit'beleving' en die is weer sterk afhankelijk van de lichaamsvorm die er op plaats neemt :)

@sasja: kan je man wat preciezer aangeven wáár het probleem in de seat zit ?? Zijn het de 'private parts' die klem zitten of heeft ie bijv. last van de liezen/zij-achterkant billen ??
Een te sterk oplopende seat kan het 1e veroorzaken en een te brede/platte seat het 2e. Dit is overigens iets waar heel veel mensen last van hebben en waarom er een speciale 'lady's seat' is.

DubbelFun

Re: Billy Cook High Country of Nebraska Rancher

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:29

Als hij in die 14" (kinder/kleine damesmaat) ook goed zit dan is een 16" zéker te breed (volwassen mannen maat). Logisch dus dat ie daar achter dan pijn krijgt. Een seat-reducer zóu een oplossing kunnen zijn. Die zet hem wat meer naar voren waar het wat smaller is.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 16:53

Ik denk dat je dat uit Amerika zult moeten halen, die dingen kennen ze hier niet :)
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... sacat=3161

Overigens denk ik dat de beugels naar achteren schuiven niet gaat werken.
Je wordt dan in een positie gedwongen die je balans niet ten goede komt en neigt alleen maar meer weer naar achteren in het zadel terecht te komen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie