Zadel invoeren vanuit Amerika

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 23:54

Clauwdia schreef:
Hoi,
Heeft iemand ervaring met een zadel invoeren uit Amerika? Ik ben op zoek naar een Bobs, deze zijn hier heel duur en zie ze ook niet veel tweedehands aangeboden worden. Wat zijn dan de invoerrechten en waar moet ik nog meer rekening mee houden?
Groetjes Clauwdia


Volgens mij mocht een zadel altijd mee als handbagage. Weet je niet iemand die naar Amerika reist of toevallig een paardje importeert?


superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Zadel invoeren vanuit Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 00:07

Mensen vinden van Bob's iets te snel dat hij altijd past, maar dat is echt niet zo. 2e hands heb ik ze weleens gezien voor rond de 2500 euro en dat is toch geen hele gekke prijs als hij in nette staat is.

Volgens mij heeft Sunville van Kevin vandereyt vaak gebruikte Bob's zadels. Maar er zijn natuurlijk meer zadels die goed zouden kunnen passen en heel fijn zitten. Voor minder dan een nieuwe Bob's heb je al een naar wens een zadel bij Euro-Horse. Zijn echt fijne zadels die ze nieuw hebben.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Zadel invoeren vanuit Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:19

Volgens mij heb ik denk ik bij Arthur weleens Buckaroo zien liggen en lijkt het een beetje op Pool's zadels, maar kan me wel vergissen.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Zadel invoeren vanuit Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:37

Vroeger werden zadels wel bij de paarden mee vervoerd ( en meer tack )en inderdaad weet ik ook 100% dat er zadels als handbagage zijn meegenomen. Maar dat is lang geleden. Zal nu wel lastiger zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers