Opklapbare zadelkar

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rainbow8

Opklapbare zadelkar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-18 13:06

Ik heb al een zadelkar, dat is een omgebouwde rollator.. Maar aangezien ik naar een andere stal verhuisd ben en m'n zadelkar daar niet mag staan.. En het past niet in m'n kast.. Moet ik iets zien te fabriceren dat opklapbaar is en opgeklapt max de maat heeft van 93 hoog en 60/61 breed.. Ik zat te denken aan inklapbare stevige, dus geen goedkope, steekwagen met een opklapbare westernzadelsteun.. Maar wie kan me vertellen welke ik dan het beste kan nemen.. En hoe ik dit in elkaar kan prutsen..

Mijn omschrijving klinkt misschien een beetje vaag, maar er zijn vast wel bokkers met knutselervaring of met een handige lover die eventueel kan helpen met tips..

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-18 22:56

Zoiets heb ik ooit gehad, maar dat viel elke keer om.. Balans was er totaal niet.. Vandaar dat ik toen verder ben gaan zoeken naar een andere optie en uitkwam bij het ombouwen van een rollator..

Dankjewel wel voor het meedenken <3

[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-18 20:23

Thanks Spekkie.. Hoe gaat het met Kato??

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie