Westernzadel uitproberen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Julumico1997
Berichten: 2
Geregistreerd: 05-11-16

Westernzadel uitproberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-16 21:14

Hallo mensen,

Ik heb een vraagje aan jullie. Sinds anderhalvd maand heb ik een nieuw paard. Het is een NRPS ruin. Ik rijd hem met een veelzijdigheidszadel. Echter zou ik graag over willen stappen op een westernzadel.

Mijn paard gooit hoog op. Vooral tijdens de draf en gallop heb ik niet het idee dat ik lekker stevig zit. Ik weet dat ik dit voor een groot deel kan oefenen, maar dan nog zou ik graag een westernzadel kopen. Er zijn super veel positieve verhalen van mensen die van een veelzijdigheids- naar een westernzadel overstappen.

Nu ken ik niemand in mijn omgeving die een westernzadel (+paard) heeft waarop ik dit eens uit zou kunnen proberen. Ik woon in de buurt van Ede/Arnhem, Gelderland.

Omdat ik zeer slechtziend ben, wil ik liever niet zomaar bij een willekeurige manege aankloppen.

Weten jullie iemand die mij zou kunnen helpen?

Ik hoor het graag.


Julumico1997
Berichten: 2
Geregistreerd: 05-11-16

Re: Westernzadel uitproberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-16 12:10

Uiteraard ben ik het daar volledig mee eens. Ik geloof alleen dat ik mijn vraag in de startpost niet duidelijk genoeg gesteld heb. Ik zou graag eens op een westernzadel rijden vóórdat ik overga pp de koop hiervan. Ik wil zeker weten dat een westernzadel mij bevalt qua zit enzo.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers