Tips gevraagd! Leer onderhoud........

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xyzutu2

Re: Tips gevraagd! Leer onderhoud........

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 11:10

Ik vind die Absorbine ook wel interessant klinken met een nieuw duur zadel met kwetsbaar leer.
Hebben ze daar ook leerverzorgingsdoekjes van, of moet je toch weer met een spons/zeem/lap aan de gang?

Wil jij ons helpen door mee te doen aan de gebruikersenquĂȘte van Bokt.nl? Alvast bedankt!
xyzutu2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 23:34

Ja, ik weet gewoon nooit waar ik al die halfvette lappen moet bewaren, dan is een kant en klaar doekje toch makkelijker, ook al is het natuurlijk wel weer slecht voor het milieu.

xyzutu2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:57

Een sponsje voor bij de leerzeep, zachte lap voor de dressing, doekje voor het vet, en dan ben ik ook nog regelmatig wat kwijt dus dan komen er weer nieuwe lapjes bij...
Dus als Asorbine 3 stappen aanraadt, dan zou je alweer 3 doekjes nodig hebben, want het lijkt me raar om met het doekje van stap 1 ook stap 3 erin te wrijven, anders kun je net zo goed stap 1 tot en met 3 op dat ene doekje spuiten en daar dan het zadel/hoofdstel in 1x mee inwrijven. :+
Misschien is dat wat duidelijker, en daarom zou een product dat tegelijkertijd al een doekje is (of zadelvet waar de spons bijvoorbeeld al in zit) wel een vooruitgang in mijn wereld. ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie