Clinics Californische rijkunst met Jeff Sanders en Alex Zell

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Clinics Californische rijkunst met Jeff Sanders en Alex Zell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 11:03



maaaikkee

Berichten: 683
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Zuid - Holland

Re: Clinics Californische rijkunst met Jeff Sanders en Alex Zell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 11:13

Waar worden deze clinics gegeven? :)

Joy & Fionn ! <3

ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 11:19

In Drenthe. De clinic met Jeff in juli vind plaats in Pesse bij Paardensportcentrum Pesse, daar zijn de koeien en die plek is heel prettig omdat alles daar verzorgd wordt en er op het terrein overnacht kan worden. De andere 2 in de omgeving van Hoogeveen, dat kan Pesse worden maar ook Hollandscheveld ( net onder Hoogeveen).

Lagonda

Berichten: 1734
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 11:36

Is de clinic in juli ook voor alle paarden mogelijk? Ik heb een western paardje, kent de basis (verder vooral bos pony) met beetje ervaring met koeien!

Ik heb eigenlijk interesse in beide clinics :)

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''

ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: Clinics Californische rijkunst met Jeff Sanders en Alex Zell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 12:18

Alle clinics zijn voor alle rassen en disciplines toegankelijk, het is niet specifiek voor western. De clinic in juli zit waarschijnlijk vol, ik wacht nog op 1 definitieve aanmelding.
Overigens organiseren wij zelf ook koeienclinics, van 1 of 2 dagen. Ik ben nog bezig met data daarvoor vast te leggen.
In de clinics in november ( Alex) en december ( Jeff) is nog plaats voor de praktijk. Het is ook mogelijk om als theoriedeelnemer te komen, dit is ook erg leerzaam.
Als je meer wil weten kan je een PB sturen met email adres dan zet ik je op de mailinglijst.

Lagonda

Berichten: 1734
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: Clinics Californische rijkunst met Jeff Sanders en Alex Zell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:49

Ik heb zeker interesse voor die in november en december om mee te rijden! Welke zou je aanraden voor 1e keer? Beide gaat een beetje prijzig worden :+

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''

ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 13:26

Lagonda schreef:
Ik heb zeker interesse voor die in november en december om mee te rijden! Welke zou je aanraden voor 1e keer? Beide gaat een beetje prijzig worden :+


Beide clinics zijn erg interessant en leerzaam. Die van Alex is minder duur dan die van Jeff, o.a. omdat omdat Alex minder lesgeld vraagt ;) maar ook omdat het 2 dagen is en dat scheelt dus in de bijkomende kosten van stalling en overnachting voor jou. Qua kwaliteit van lessen is het allebei prima en geschikt voor iedereen van beginner tot gevorderd.

Zou natuurlijk helemaal ideaal zijn als je beide clinics zou kunnen doen dan heb je meteen een enorm stuk basis te pakken om lang op verder te kunnen maar dat is inderdaad vrij prijzig :o

Lagonda

Berichten: 1734
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: Clinics Californische rijkunst met Jeff Sanders en Alex Zell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:37

Bij deze wil ik mij dan graag, in ieder geval, inschrijven voor die van Alex! Mochten er wat financien vrij komen en er is nog plek kan die van Jeff er ook bij :)

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''

ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 15:08

Lagonda schreef:
Bij deze wil ik mij dan graag, in ieder geval, inschrijven voor die van Alex! Mochten er wat financien vrij komen en er is nog plek kan die van Jeff er ook bij :)


Dat mag, leuk, stuur me dan even een mail, dan stuur ik je t.z.t. het inschrijfformulier. info@trailsend.nl

ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-18 11:36

In de clincl van Jeff Sanders op 6,7,8 juli is een plek vrijgekomen voor een praktijkdeelnemer. Interesse? Stuur dan een PB.

ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: Clinics Californische rijkunst met Jeff Sanders en Alex Zell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-18 13:10

Foto van de clinic van afgelopen weekend van Jeff Sanders;
Afbeelding

ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-18 21:03

Nog was sfeerplaatjes en zoals te zien is, het waren flinke koeiendames waar we mee aan het werk waren:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-18 09:03

In beide clinics zijn nog praktijkplekken! Theoriedeelnemers zijn ook zeer welkom.


ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-18 16:03

De clinic met Alex Zell is gecancelled, jammer genoeg zijn er te weinig aanmeldingen.
In de clinic van Jeff Sanders in december is nog plaats voor praktijk en theoriedeelnemers.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 0 bezoekers