[OEFEN] 26-03-2017 Woudenberg Oefendag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 11:06

Marith_Ov schreef:
Ja, hij zal wel even op de trailer moeten staan, ik durf niet te zeggen hoe lang. Dat is aan Iris hoe ze de trainingsdag precies indeelt, maar op zijn minst de tijd om je te melden en naar de info van Iris luisteren hoe de dag er precies uit gaat zien.

Je kunt natuurlijk ook een stal huren en dan kun je na het aanmelden je paard op stal zetten. Er zal namelijk ook tussendoor een pauze zijn en dan is het handig als je paard op de trailer kan of in een stal.


Dankjewel! Ik ga even kijken of er een stalgenoot mee gaat, denk dat hij dan rustiger is wanneer ze samen op de trailer moeten wachten, dan wanneer ik hem alleen op stal zet.

Wat betreft de stalgenoot: ze heeft geen Western ervaring, maar ze wil misschien haar paard omscholen, omdat ze geen plezier beleven aan dressuur. Ze mag wel deelnemen in "dressuur outfit" toch?


Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Re: [OEFEN] 26-03-2017 Woudenberg Oefendag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:10

Joyce; Tuurlijk mag ze deelnemen aan de oefendag met dressuuroutfit. Geen probleem, alleen maar leuk.

Luna Bashirah

DAWRA; Let's go and ride... our greatest pride! Dé vereniging voor jou en je westernarabier of partbred met minimaal 50% Arabisch bloed.

__Suzanne__

Berichten: 4294
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:53

Ik overweeg mee te doen met mijn redelijk nieuwe paard (ik heb haar nu bijna een jaar), ik heb redelijk wat wedstrijd ervaring, zij ook een beetje (maar ze is geen jong, groen paard), en ik zou vooral proefjes (horsemanship, trail) willen oefenen. Is deze dag dan ook geschikt voor ons? Of is het vooral een introductiedag? Ik ben benieuwd!

Be yourself, there are plenty of others

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Re: [OEFEN] 26-03-2017 Woudenberg Oefendag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 21:27

Er wordt die dag uitgelegd wat een wedstrijd inhoud en hoe je je er op voor bereid. Ook worden er enkele proefjes verreden in de Trail, Pleasure an Horsemanship. Het is gericht op de beginnende wedstrijdruiter. Er worden dus niet voortdurend proefjes verreden, als het je wat lijkt ben je van harte welkom matuurlijk.

Luna Bashirah

DAWRA; Let's go and ride... our greatest pride! Dé vereniging voor jou en je westernarabier of partbred met minimaal 50% Arabisch bloed.

Nado
Berichten: 3349
Geregistreerd: 23-11-04

Re: [OEFEN] 26-03-2017 Woudenberg Oefendag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 08:47

Ik heb me opgegeven :) Heb er zin in!

Little_Gift
Berichten: 1777
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 05:15

Hallo

Ik heb me zonet ook opgegeven en kom helemaal uit België :)

IlonavL

Berichten: 1163
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:29

Er zijn nog enkele plaatsen vrij! :)

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: [OEFEN] 26-03-2017 Woudenberg Oefendag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:00

Hier gaat het niet helemaal zoals gepland... M'n stalgenootje met wie ik wou gaan is net verhuisd en ik moet ook verhuizen met m'n paardje, dus dat moet ik eerst regelen en als de boel dan weer tot rust is gekomen kan ik eens gaan plannen. Echt balen!


RGR

Berichten: 10
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 09:04

Namens het bestuur van de DAWRA, er zijn nog enkele plekjes vrij voor de Oefendag as zondag!

Als je nog twijfelde, stuur dan snel een mailtje naar info@dawra.nl *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers