Vaquero Classics 23/ 25 september 2016

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ElCid

Berichten: 9221
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Vaquero Classics 23/ 25 september 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-16 08:54

Van 23 t/m 25 september vinden de Vaquero Classics weer plaats, deze keer in Didderse, Duitsland bij de Sanddorn Corral. *\o/*
Er worden privélessen gegeven door Alex Zell en Ernst Peter Frey en koeienclinics door Jeff Sanders.
Verder zijn er clinics roping en "hitching" ( vlechten), is er theorie over bitten, bosals, zadelpasvorm, etc, een concert, diverse stands met topkwaliteit, veelal handgemaakte artikelen, etc.

Ik ben zelf aanwezig en doe mee aan de lessen van Alex en Ernst Peter en koeienclinics van Jeff met mijn paard, Sweet Spot of Cash. Jeff Sanders haal ik op regelmatige basis naar Nederland en dat betekent dat ik dit jaar 3 x een clinic bij hem kan rijden :D .

Het is niet echt naast de deur maar voor iedereen die kennis wil maken met de traditie van de Vaquero/ oud-Californische rijstijl is dit een uitgelezen moment. Door de jaren heen is dit evenement uitgegroeid tot een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen voor de liefhebbers en beoefenaars van deze stijl van rijden in Europa.

http://vaquero-classics.de/


tennan
Berichten: 3100
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: Vaquero Classics 23/ 25 september 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 09:01

Wat gaaf! Ik kan er zelf niet naartoe dus ik hoop dat je heel veel foto's plaatst :D

Kieck <3

ElCid

Berichten: 9221
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-16 09:06

tennan schreef:
Wat gaaf! Ik kan er zelf niet naartoe dus ik hoop dat je heel veel foto's plaatst :D


Ik neem een foto toestel mee, maar of ik aan veel fotograferen toekom is de vraag, ik zit 2 x per dag te paard............Maar er komen diverse fotografen, dus er zullen zeker foto's gemaakt en gepubliceerd worden, waarschijnlijk op de FB pagina: https://www.facebook.com/Vaquero-Classi ... 1/?fref=ts

ElCid

Berichten: 9221
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 08:28

Vast een mooie foto van mijn paard, de Paint hengst Sweet Spot of Cash, afgelopen weekend, dit was na de 1e les van het weekend, van Ernst Peter Frey, oud leerling van Jean Claude Dysli. Ik heb ca. 7 jaar bij en met Jean Claude getraind ( JC is in december 2013 overleden), en de technieken van Ernst Peter sloten daar weer mooi bij aan.

Afbeelding


ElCid

Berichten: 9221
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: Vaquero Classics 23/ 25 september 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-16 20:00

Deze mooie foto's van mij en Spot wil ik nog graag delen, de 1e is van mij en Jeff Sanders tijdens net werken met een koetje, de 2e 2 zijn tijdens de privé les van Alex Zell, en de laatste 2 tijdens het alleen werken met een koe; let op het fanatieke hoofd van Spot!

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers