Koeienclinic 25 augustus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Koeienclinic 25 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-18 13:04

Op 25 augustus a.s. organiseren we weer een koeienworkshop/ clinic/ oefendag bij Paardensportcentrum Pesse. Er wordt dan ca. 1,5 uur in een klein groepje met koeien gewerkt volgens de Californische methode; in rust en met respect voor paard, koe en mens. Ook toegankelijk voor beginners en "niet-western" ruiters/ paarden. Voor meer informatie stuur een PB of mail naar trailsend@kpnmail.nl


Afbeelding


s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: Koeienclinic 25 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 15:09

Zonde dat het zo ver weg is! Anders had ik graag een keertje meegedaan, klinkt als een hele aangename manier van werken, niet her racen wat je altijd ziet op koeien clincis, maar juist rustig en doordacht werken :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-18 16:32

s_v schreef:
Zonde dat het zo ver weg is! Anders had ik graag een keertje meegedaan, klinkt als een hele aangename manier van werken, niet her racen wat je altijd ziet op koeien clincis, maar juist rustig en doordacht werken :)


Misschien dan een tip; 1 x per jaar is Alex Zell in Belgiƫ ( Harelbeke) voor een clinic, meestal met koeien. Hij werkt op dezelfde manier. Als je interesse hebt kan ik je de naam van de organisators geven via PB.

Waar wij met de koeien werken zijn ook overnachtingsmogelijkheden en het is vlakbij het Dwingerderveld, misschien een optie voor een leuk weekendje ;)


Mando

Berichten: 15634
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 16:39

Wat leuk.
Ik heb het 1x gedaan in Doezum en ik wil het nog wel een keer doen.
Zo gaaf.

Heb je meer informatie voor me per pb.
De kosten.
Hoe groot de groep is.

Ik hoor het graag van je.

Wat jij van mij vindt mag je houden, het is niet van mij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker