Cayenne schreef:Je moet wel naar Duitsland, maar daar staat een ontzettend leuke: https://www.ehorses.nl/konik-hengst-1ja ... ml#gallery
LV19952 schreef:Brainless schreef:
Die stal zou ik dus heeel ver vandaan blijven... Dat is een typische handelsstal in het goedkope segmentwaar ze het niet zo nauw nemen met het welzijn van de paarden. Zijn er niet vies van om paarden met fikse gebreken te verkopen en deze te verzwijgen. Zelf meerdere gevallen daar meegemaakt waarvan zelfs een pony die kreupel was na een parcourtje van 50 cm te hebben gesprongen en dat verzwegen werd bij de verkoop. Pony werd verkocht aan een moeder met 2 kinderen en enkele weken na de aankoop werd pony kreupel nadat zij er zelf mee gesprongen hadden. Pony bleek artrose te hebben. Heb wel meerdere voorbeelden maar ik zou hier dus heel ver vandaan blijven.
Meer info mag opgevraagd worden via PB.
LV19952 schreef:[/quote] voor klanten ziet het er altijd mooi uit ja. En praatjes maken en leuk doen kunnen ze ook als de beste. Daarom worden ze ook zo op hun blauwe ogen gelooft door iedereen. Maar zodra klanten weg zijn ziet het er daar achter de schermen helemaal anders uitIk wil hier toch nog even op reageren. Ik ben bij Rick geweest voor een konik. Paarden stonden er allemaal netjes bij. Ik kan ook nergens iets lezen over hem. Jammer dat mensen iemand in kwaad daglicht zetten, maar geen bewijzen sturen. De konik die ik op het oog had, was nog hengst. Hij is bij rick gecastreerd, en een week later kwam hij hem zelf brengen. Pony ziet er super uit!
Mijn zoektocht is dus gesloten. Maar wou toch nog even reageren.
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 5 bezoekers