Trust Technique Video Course.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
naranja1
Berichten: 678
Geregistreerd: 10-05-18

Trust Technique Video Course.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-18 15:33

Hallo allemaal,

Ik heb 2 weken geleden mijn eerste paard gekocht. Ze is echt ontzettend lief, alleen moet ik haar vertrouwen nog winnen. Wat ook heel logisch is vind ik. Nu heeft ze even kunnen wennen en ik merk aan haar dat ze al stukken rustiger is geworden.
nu wil ik wat 'serieuzer' met haar gaan trainen. nou vond ik op internet deze link. En het klinkt allemaal heel mooi en het is precies wat ik zoek.

introductie filmpje:


Ik ga morgen starten met het eerste filmpje. maar heeft iemand van jullie hier ervaring mee? en zo ja wat zijn de ervaringen ?

https://trust-technique.com/courses/tru ... 04244e696f

Instagram:suena_ suus & levenvancapo


Vena
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Trust Technique Video Course.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 17:50

Ik vind de cursus echt een aanrader! De video's zijn heel duidelijk en de techniek werkt hier heel goed voor mij en mijn dieren. Het in vertrouwen samen zijn is de basis van alles. Veel plezier met de cursus!


naranja1
Berichten: 678
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-18 18:03

Vena schreef:
Ik vind de cursus echt een aanrader! De video's zijn heel duidelijk en de techniek werkt hier heel goed voor mij en mijn dieren. Het in vertrouwen samen zijn is de basis van alles. Veel plezier met de cursus!


Oh wat leuk om te horen! ik ben er alleen nog niet echt achter hoe je die mindfull en peacefull nou creert. bedankt!

Instagram:suena_ suus & levenvancapo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers