Barebackpads... Help!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carlijn_09

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-04-16
Woonplaats: Dichtbij ;)

Barebackpads... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-17 22:08

Hoi allemaal,
(Ik weet niet zeker of dit hier goed staat, verplaats hem anders gerust)
Ik wil graag een barebackpad gaan kopen, dus ik alle bokt-topics af. Maar serieus, ik zie door de bomen het bos niet meer :? Ik weet alleen waar ik naar opzoek ben; een pad die de druk zo goed mogelijk verdeelt, en waar ik stevig op zit. En ik wil geen 'recht-toe-recht-aan' pad, maar een die zich mooi naar de vorm van het paard vormt. Oh, en nee, ik betaal geen 300 euro voor een barebackpad. Dus, met mijn eisenlijstje, iemand een idee? Verder vind ik het ook leuk als jullie vertellen hoe jullie barebackpad bevalt, wat is er goed aan een bepaalde pad, en wat zijn de nadelen? Qua wat ik heb gelezen neig ik naar FRA of Barefoot, maar ik sta voor alles open :j

I wish my eyes could take photos, because they can see you in a way my camera will never understand


kwii
Berichten: 1746
Geregistreerd: 23-04-08

Re: Barebackpads... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:09

Ik heb zelf een F.R.A Dardo, ben er prima tevreden mee. Misschien kun je nog iets vertellen over hoe vaak je hem wil gaan gebruiken? En hoe ziet je pony er uit, heeft die bijvoorbeeld een grote ruggengraat of totaal niet?

Nergens is het zo fijn, als op de rug van Willemijn!

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:09

Ik had van Zoutewelle een heeeeele fijne, veel mee gereden toen Pebbles drachtig was en mijn zadel niet meer paste. Heb hem laatst verkocht, omdat ik er nu niks meer mee deed. Deze zijn wel prijzig, maar je zit er echt heerlijk in. Je kan ook marktplaats in de gaten houden, ik heb die van mij voor 130 euro verkocht, scheelt toch weer een hoop met de aankoopprijs, en hij was nog erg mooi!

Carlijn_09

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-04-16
Woonplaats: Dichtbij ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-17 10:32

kwii schreef:
Misschien kun je nog iets vertellen over hoe vaak je hem wil gaan gebruiken? En hoe ziet je pony er uit, heeft die bijvoorbeeld een grote ruggengraat of totaal niet?


Het paard heeft geen hele hoge schoft en ruggengraat. Ik denk dat ik hem ongeveer 1x per week wil gebruiken

I wish my eyes could take photos, because they can see you in a way my camera will never understand

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:38

Barefoot Ride On pad :) Ik ben er heel tevreden over, zit enorm stevig en comfortabel.

Afbeelding

kwii
Berichten: 1746
Geregistreerd: 23-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 11:59

Carlijn_09 schreef:
kwii schreef:
Misschien kun je nog iets vertellen over hoe vaak je hem wil gaan gebruiken? En hoe ziet je pony er uit, heeft die bijvoorbeeld een grote ruggengraat of totaal niet?


Het paard heeft geen hele hoge schoft en ruggengraat. Ik denk dat ik hem ongeveer 1x per week wil gebruiken


Dan denk ik dat je heel veel plezier kan hebben van de f.r.a dardo of de Barefoot Ride on pad. :j

Nergens is het zo fijn, als op de rug van Willemijn!

tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Re: Barebackpads... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 12:49

Heb ook de ride on pad van barefoot. Ben er erg blij mee. Rij niet vaak erop maar laastst stalgenootje die geen zadel op dat moment had.
Durfde eigenlijk niet zonder zadel maar toch de bareback erop. En was ze was heel blij. Ze zei ook zit als een huis vast op hem en is ook gelijk op zoek gegaan naar 1.

Jetsknot.nl!! Leuke unieke paracord halsters, touwen, vliegenfrontriemen, hondenhalsbanden enz
Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
Lieve Guus ik zal je boevenstreken gaan missen.......

MarijkkeL
Berichten: 14
Geregistreerd: 27-06-16

Re: Barebackpads... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:37

Wij hebben een schapenvacht met een singel.

Irene793
Berichten: 268
Geregistreerd: 04-08-17

Re: Barebackpads... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 10:09

Een Libra. Lekker zacht en bied nog redelijk wat ondersteuning. Deze pad heeft ook geen antislip materiaal aan de onderkant. Veroorzaakt dus geen witte haren.

Mb123x
Berichten: 155
Geregistreerd: 28-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 10:49

Ik heb de vantaggio freestylepad! Is een suuuuuppper pad voor een heeellee mooie prijs! Is heel dik en je zit er super stevig in! Echt een aanrader

Good things are coming down the road, just don’t stop walking

Bellaroy

Berichten: 37
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: In het mooie Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:59

Ik heb die van mij gekocht op het Horse awareness event in Peer bij Freedom Riding Articles. Ik vind hem super zitten, en fijne kwaliteit. Veel winkels verkopen barepads van hun! echt een aanrader

Leuke fotoshoot boeken? pb me voor meer info

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Re: Barebackpads... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 22:14

https://www.boomlooszadelbecidor.nl/a-4 ... rebackpad/

Ik ben zelf helemaal verliefd op deze <3 Super veel mensen zijn er echt heel tevreden over en ik vind 220 euro voor een bbp dat zit al een huis met goede drukverdeling zeer goed te doen (voor mij ook nog wel eventjes sparen hoor ;) )

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 22:20

Ik heb de Barefoot Ride On Pad Physio, ben er na bijna 2 jaar nog steeds heel blij mee! Ik heb er ook een schaapzitting bij, soms gebruik ik die wel en soms niet. Met of zonder, het is echt een fijn ding en hij blijft erg mooi.

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers