vuilnisbakkenras sevellie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sweetjuna
Berichten: 25
Geregistreerd: 16-02-11

vuilnisbakkenras sevellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 19:15

dit is mijn ruin sevellie ik weet dat ik een beetje voorover zit heeft iemand toevallig tips???
Afbeelding

hij stort zich op de voorhand dat zie je hier heel erg
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door sweetjuna op 16-12-13 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: vuilnisbakkenras sevellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:18

Je topic voldoet niet aan de eisen van HAW, ik denk dat je wat meer foto's moet plaatsen en op RIJ-ITP. Wil je het hier hebben zal je behoorlijk wat info erbij moeten zetten.

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:19

leuk diertje :D
heb je nou twee dekjes over elkaar? (misschien omdat je schoft van je zadel niet oke is?)

Beetje moeilijk om je te helpen vanuit een foto...dus echt tips geven kan ik niet ;)

LisannePruts

Berichten: 1383
Geregistreerd: 11-09-13
Woonplaats: Brabant

Re: vuilnisbakkenras sevellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:21

bekken(geloof dat die het zijn) naar voor en borst vooruit

sweetjuna
Berichten: 25
Geregistreerd: 16-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 19:41

[quote="KingYasFenn"]leuk diertje :D
heb je nou twee dekjes over elkaar? (misschien omdat je schoft van je zadel niet oke is?)

nee maaar lijkt inderdaad wel zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:55

Bellatrix schreef:
Je topic voldoet niet aan de eisen van HAW, ik denk dat je wat meer foto's moet plaatsen en op RIJ-ITP. Wil je het hier hebben zal je behoorlijk wat info erbij moeten zetten.


idd

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: vuilnisbakkenras sevellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:15

Voldoet inderdaad niet aan de eisen.
je hangt wat naar voren, gebeurt al snel als paard op voorhand loopt (bij mij iig) tips daar voor in het algemeen zijn bijvoorbeeld meer van achteren naar voren rijden en lichtjes in de hand blijven, geen kans geven om te hangen en dus actief houden.
Maar is wel lastig te beoordelen met zo weinig info

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: vuilnisbakkenras sevellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:26

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.