[VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Olikea

Berichten: 5449
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 23:10

Super goed dat je er voor gaat. Je mede eilanders zullen er blij mee zijn. :)

Ik heb het hier ook overlegd, maar manlief werd er op zijn zachtst gezegd niet enthousiast van. :roll:

Julius <3


MissWeenie

Berichten: 355
Geregistreerd: 28-01-14

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 08:10

Wowwww wat supergaaf! Geweldig om dan niet meer afhankelijk te zijn (al helemaal op een eiland) en dat je zo’n groot deel van z’n gezondheid (hoeven) dan zelf in de hand hebt! Top! Overweeg je dan ook een nieuwe cariere, als in meerdere paarden daar kunnen bekappen? Of (in eerste instantie) puur voor jezelf en Harvey?

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-18 15:34

MissWeenie schreef:
Wowwww wat supergaaf! Geweldig om dan niet meer afhankelijk te zijn (al helemaal op een eiland) en dat je zo’n groot deel van z’n gezondheid (hoeven) dan zelf in de hand hebt! Top! Overweeg je dan ook een nieuwe cariere, als in meerdere paarden daar kunnen bekappen? Of (in eerste instantie) puur voor jezelf en Harvey?


Nee, daarna ben ik dus gekwalificeerd en kan ik professioneel als trimmer aan de slag! Dat is ook de bedoeling, daarom heb ik nu toch voor een echte training/school gekozen want ik ben een echte hoef nerd haha. Het voelt als een hele opluchting om eerlijk te zijn, het lijkt me fantastisch om diep dit onderwerp in te duiken en daarna andere paarden en eigenaren te kunnen helpen. Ik heb op dit eiland ook geen baan en was al een hele tijd op zoek naar iets wat ik kan combineren met thuismoeder zijn, dus voornamelijk werken tijdens schooluren. Heb een tijdje schoongemaakt en voor andere paarden gezorgd of stalwerk gedaan maar gaf niet echt voldoening. Een echte studie en daarna een diploma voelt goed!

(Ik heb afgelopen twee jaar 3 hoef clinics gedaan, boeken, dvd’s, websites en facebook groepen doorgespit, een dagje mijn hoefsmid geholpen bij het rusthuis voor paarden en ik trim twee paarden van vrienden. Maar we gaan nu dus voor het eggie!)

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

MissWeenie

Berichten: 355
Geregistreerd: 28-01-14

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 18:18

Super!!! Haha je hebt ongeveer hetzelfde gedaan als ik de laatste 2 jaar (ik herken je ook van de Facebookgroepen). Gaaf dat je er proffesioneel mee aan de slag wil, zo mogen er meer komen! En het is inderdaad top te combineren met hoe je wil werken ivm het moederschap. Wees maar trots op jezelf, en ga ervoor!!!


woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-18 13:36

Wat lief!!! Dank je wel :o

Afgelopen week zijn we vijf keer erop uit geweest! Nouja, niet echt eruit, maar het terrein van deze stal is gewoon super groot :) Hij staat nog steeds met z’n hoefschoen en een gat in zijn hoef maar hij is verre van kreupel en erg opgewekt dus dan kunnen we ook wandelen dacht ik zo!

Het is echt heerlijk om zo lang en ver op avontuur te gaan zonder dat je daadwerkelijk de stalling verlaat haha.

Zaterdag verhuizen we terug naar de vorige stalling trouwens, alles is geregeld.
De dierenarts laat ik binnenkort komen om z’n hoef te checken en daarna zien we wel weer verder.



Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

Manadeluca

Berichten: 1121
Geregistreerd: 15-07-05

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 08:32

Mooie foto die van jullie twee. Goede combinatie, je komt er wel met hem.

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-18 22:56

Gister zijn we terug verhuisd naar onze vorige stal! Hij had een mening over het laden, en was wat gestressed tijdens het uurtje rijden maar uitladen ging super en lopen naar zijn oude plekje ging goed genoeg haha.

Eenmaal halster af en meneer was vertrokken, die moest nodig de spanning kwijt haha. Na zijn geren gebok en gerol zat de hoefschoen gelukkig nog steeds goed!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En vandaag was hij zoals vanouds: super chill, iets wat ik op de andere stal niet veel gezien heb. Ik heb zijn hoeven zelfs getrimd zonder ‘m vast te zetten, hij leek erg voldaan en happy. Had dat niet verwacht op de eerste dag!

Ik baal wel dat hij nu weer alleen in de wei staat maar het is niet anders. Hij lijkt er vooralsnof niet om te geven en reageert totaal niet op anderen in de andere weides.
Ben blij dat we hier weer terecht konden aangezien de andere stal ging sluiten. Hij kent hier de paarden, mensen en omgeving en ik ga in november met mijn training beginnen en dan is het fijn hulp te hebben van mensen die hij kent en andersom :).

Afbeelding

Voorlopig even inburgeren maar gauw genoeg gaan we weer wandelen en de dierenarts komt ook binnenkort.

Xx

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

Leo

Berichten: 50032
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 06:59

Wat fijn zeg dat het allemaal goed is gegaan! Hij moest echt even wat frustratie kwijt na de reis haha :))

En wat fijn dat hij nu weer zo relaxt is! Kan best dat de vorige verhuizing voor hem mentaal toch best een groot ding was, sommige paarden hebben meer dan een half jaar nodig om echt goed te aarden. Hij is natuurlijk heel gevoelig dus dat kan best meegespeeld hebben.
Hopelijk kunnen jullie weer lekker vooruit gaan denken nu zonder medische zorgen.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Manadeluca

Berichten: 1121
Geregistreerd: 15-07-05

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 09:19

Fijn nieuws, binnenkort weer mogelijkheden om verder te trainen.

MissWeenie

Berichten: 355
Geregistreerd: 28-01-14

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 07:41

Hoera wat fijn! Hopelijk valt het nu medisch ook allemaal mee en kunnen jullie je richten op de training op zichzelf, wat al energie genoeg vraagt. Fijn dat hij zich hier gelijk weer thuis lijkt te voelen, dat geeft jou waarschijnlijk ook weer meer rust. Enne....wat een prachtige weide zo!

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-18 22:28

Harvey is lekker gesettled! Omdat mijn dochtertje vakantie heeft heb ik behalve voeren en mesten niet echt iets met Harf gedaan, zo kan hij lekker even bijkomen en ik vind het veiliger hem mee op pad te nemen om het terrein rondom stal te her-ontdekken zonder mn dochter erbij (een echte 5 jarige die alles zelf en tegelijk wilt doen, geen goeie combi met volbloed laten wennen aan nieuwe dingen haha).

Harvey laat zodra hij vrijheid heeft en gelukkig is ook altijd gelijk zien waar hij van gemaakt is: toedeloe! Ik vermaak mezelf prima!

Hij komt af en toe even kijken als we poepscheppen maar verder houdt hij zich afzijdig :+ vanmorgen deed ik zn hoeven terwijl hij zn voer at, ik had het hek tussen uitloop en weiland voor de zekerheid even gesloten. Ik ben klaar met zn hoeven en doe het hek open en hij loopt gelijk de wei weer in en laat de rest van zn ontbijt staan :+ dat vrijheid gevoel zit erg hoog bij hem, maar dat wist ik al. Heb daarom de weide nu ook niet in 2en gedeeld. Hij heeft ongeveer 1,25 acre voor zichzelf maar kan bovenin (weiland loopt schuin op) uitkijken over heeeeel veel andere weides, enorm wijd uitzicht, helemaal tot aan zee 12 mijl verderop, hebben we.

Afbeelding

Mijn plannen zijn nu:
Vanaf volgende week dagelijks rondlopen over stal en alle hoeken en gaten en buitenbakken en paadjes opnieuw ontdekken. Als dat goed zit en hij met alles relaxed is gaan we de straat op. Ik zou zn hoeven graag meer training willen geven en hijzelf heeft ook een ‘job’ nodig.

Dan moet ik de DA nog bellen om het gat van zn hoefzweer te checken. Ik ben gestopt met het verpakken want het sensitieve is weer dichtgegroeid. En als hij er dan toch is even kijken naar Harvey zijn hele lijf en een vet check doen, als dat kan, en ook zn diet en gedrag onder de loep.
Ik wil namelijk een officieel groen licht hebben voordat ik serieus weer met rij-training ga beginnen. ALS dat mogelijk is. Ben het tobben zo zat en wil nu graag een antwoord of we uberhaupt ooit kunnen rijden of niet. Indien niet, dan is dat prima want dan kan ik het los laten! En als het wel kan dan ga ik het weer oppakken en haal ik ee hulp bij (veel gebeurd afgelopen maanden, ben ergens in mei gestopt met onze training).

Kortom: ik wil lol hebben samen en de druk eraf. En zeker van m’n zaak zijn :)

Tot de volgende update!

Afbeelding

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 22:59

Fijn dat het weer de goede kant op gaat met jullie! Ik volg jullie nu al een tijdje (en zie je ook regelmatig voorbij komen in de verschillende fb groepen ;) ), en ik wil toch eventjes zeggen dat ik écht heel veel bewondering heb voor hoe je alles met hem aanpakt en hoeveel doorzettingsvermogen je hierin hebt. Niet veel mensen die je dit nadoen.

(Ik zat trouwens te denken, is het niet mogelijk om er een kleine pony bij te nemen als gezelschap? Ook meteen leuk voor je dochtertje.)

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-18 23:50

Cera_D schreef:
Fijn dat het weer de goede kant op gaat met jullie! Ik volg jullie nu al een tijdje (en zie je ook regelmatig voorbij komen in de verschillende fb groepen ;) ), en ik wil toch eventjes zeggen dat ik écht heel veel bewondering heb voor hoe je alles met hem aanpakt en hoeveel doorzettingsvermogen je hierin hebt. Niet veel mensen die je dit nadoen.

(Ik zat trouwens te denken, is het niet mogelijk om er een kleine pony bij te nemen als gezelschap? Ook meteen leuk voor je dochtertje.)


Heb ik geprobeerd maar deze staleigenaren willen niet meer paarden op dat stukje waar hij staat, plus de schuilstal is te klein voor twee. Daarnaast heeft Harvey me enorm veel zorgen en geld gekost en ik kan een extra zelf gewoon niet aan, en mijn huwelijk ook niet :+ Op de vorige stal waar we bijna 4 maanden waren tot vorige week had hij een kleine pony erbij (van iemand anders) maar daar deed ‘ie erg lelijk tegen vond ik, heb ze ook nooit zien krabben. Harvey jaagde hem altijd op of weg dus als Harvey een keer leuke toenadering zocht rende de pony nog steeds gauw weg :(:). Harvey heeft wel aan beide zeides van zijn wei 4 andere paarden die hij kan aanraken en krabben hoor, en hij kan er bijna 20 om zich heen zien (op twee na gaan ze ‘s nachts wel allemaal de stal op dus in de nacht blijven er in totaal drie buiten).

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-18 10:53

Cera_D schreef:
Fijn dat het weer de goede kant op gaat met jullie! Ik volg jullie nu al een tijdje (en zie je ook regelmatig voorbij komen in de verschillende fb groepen ;) ), en ik wil toch eventjes zeggen dat ik écht heel veel bewondering heb voor hoe je alles met hem aanpakt en hoeveel doorzettingsvermogen je hierin hebt. Niet veel mensen die je dit nadoen.


Vergat helemaal te reageren hierop! Dank je wel voor dit, echt heel erg lief :o

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-18 16:17

Two weeks in en we hebben al lekker gewandeld en de bermen in de bak gemaaid :Y) Het heeft enorm veel geregend op het eiland afgelopen dagen, wegen zijn ook overstroomd geraakt en Harvey is een groot smerig modder monster geworden. Door de regen heeft hij veel in zijn schuilstal staan eten en is daardoor wat energiek *\%/* Vandaag is het echter droog dus heb ik zn ontbijt en hooi buiten klaar gemaakt en zijn we daarna naar de bak gegaan om te grazen (zn wei is helemaal kort) en gek te doen, dat laatste bleef alleen uit helaas :P De wandelfoto’s zijn van een paar dagen geleden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-18 18:20

Eerste sessie van m’n training at Barehoof Strategy zit er bijna op! Morgen laatste dag van de in totaal 5 dagen. Het is super gaaf! We hebben eerst 3,5e dag theorie gedaan en zijn daarna aan dode hoeven begonnen en gaan daar morgen mee verder, en ook kijken naar de hoeven van de kudde hier op de campus. We krijgen gaandeweg ook horsemanship lessen, de leraar is namelijk door het Pareli programma gegaan omdat hij Pats paarden 4 jaar heeft verzorgd, dus dat is mooi meegenomen!

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



Morgen hebben we een toets en ons huiswerk voor de volgende meer bevat een paar hoofdstukken van ons 4 kilo zware boek leren, een niet-bewerkt filmpje maken van een trim sessie op je eigen paard en... beginnen aan andere paarden, die we moeten documenteren dmv hele veel foto’s van alle kanten voor en na, plus bekap-formulieren per paard invullen (datum, leeftijd, problemen, etc).

Het gaat nog een uitgave worden om genoeg oefen paarden te vinden, we moeten 400 hoeven doen voordat we een diploma krijgen ;) gelukkig mag je een paard herhalen dus het hoeven geen 100 verschillende paarden te zijn... alsnog, een hele opgave op het eiland waar ik woon!

Als iemand geinteresseerd is in een bekapbeurt van mij in Nederland, let me know, ik ben 8 dagen in NL met de feestdagen en kan mijn spullen meenemen. Heb behoorlijk wat paardjes nodig om te kunnen slagen dus alles is mooi meegenomen!

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

Olikea

Berichten: 5449
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 18:45

Super gaaf. Ben best wel een beetje jaloers :oo

Als je hier in de buurt zou komen mag je altijd gio zijn voetjes eens komen doen :Y) maar jou familie zit hier niet echt in de buurt toch?

Julius <3

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 21:59

Oh wat gaaf zeg! Je maakt mij als beginnende hoefnerd wel echt jaloers hoor := . Als je in omgeving Amsterdam bent mag je altijd langs komen bij ons, alleen ik vrees dat er weinig te bekappen valt

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 22:15

woepsie90 schreef:
Eerste sessie van m’n training at Barehoof Strategy zit er bijna op! Morgen laatste dag van de in totaal 5 dagen. Het is super gaaf! We hebben eerst 3,5e dag theorie gedaan en zijn daarna aan dode hoeven begonnen en gaan daar morgen mee verder, en ook kijken naar de hoeven van de kudde hier op de campus. We krijgen gaandeweg ook horsemanship lessen, de leraar is namelijk door het Pareli programma gegaan omdat hij Pats paarden 4 jaar heeft verzorgd, dus dat is mooi meegenomen!

[ [url=m/Vnx0d4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vBHokH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/73PXD4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jgv5lo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hTodNP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZfIIRc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6rwOXO.jpg]Afbeelding[/url] ]



Morgen hebben we een toets en ons huiswerk voor de volgende meer bevat een paar hoofdstukken van ons 4 kilo zware boek leren, een niet-bewerkt filmpje maken van een trim sessie op je eigen paard en... beginnen aan andere paarden, die we moeten documenteren dmv hele veel foto’s van alle kanten voor en na, plus bekap-formulieren per paard invullen (datum, leeftijd, problemen, etc).

Het gaat nog een uitgave worden om genoeg oefen paarden te vinden, we moeten 400 hoeven doen voordat we een diploma krijgen ;) gelukkig mag je een paard herhalen dus het hoeven geen 100 verschillende paarden te zijn... alsnog, een hele opgave op het eiland waar ik woon!

Als iemand geinteresseerd is in een bekapbeurt van mij in Nederland, let me know, ik ben 8 dagen in NL met de feestdagen en kan mijn spullen meenemen. Heb behoorlijk wat paardjes nodig om te kunnen slagen dus alles is mooi meegenomen!



Ik weet niet waar in Nederland je ergens bent, maar ik heb twee Shires, waar je (voorzichtig) wel op mag oefenen. Dat zijn dus 16 hoeven, 4x maatje XL voor de jaarling en 4x XXXL voor de 5 jarige hengst. Ik overweeg zelf ook de cursus te gaan doen, dus zou het wel interssant vinden om je aan het werk te zien.

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 22:24

Daphara schreef:
woepsie90 schreef:
Eerste sessie van m’n training at Barehoof Strategy zit er bijna op! Morgen laatste dag van de in totaal 5 dagen. Het is super gaaf! We hebben eerst 3,5e dag theorie gedaan en zijn daarna aan dode hoeven begonnen en gaan daar morgen mee verder, en ook kijken naar de hoeven van de kudde hier op de campus. We krijgen gaandeweg ook horsemanship lessen, de leraar is namelijk door het Pareli programma gegaan omdat hij Pats paarden 4 jaar heeft verzorgd, dus dat is mooi meegenomen!

[ [url=m/Vnx0d4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vBHokH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/73PXD4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jgv5lo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hTodNP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZfIIRc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6rwOXO.jpg]Afbeelding[/url] ]



Morgen hebben we een toets en ons huiswerk voor de volgende meer bevat een paar hoofdstukken van ons 4 kilo zware boek leren, een niet-bewerkt filmpje maken van een trim sessie op je eigen paard en... beginnen aan andere paarden, die we moeten documenteren dmv hele veel foto’s van alle kanten voor en na, plus bekap-formulieren per paard invullen (datum, leeftijd, problemen, etc).

Het gaat nog een uitgave worden om genoeg oefen paarden te vinden, we moeten 400 hoeven doen voordat we een diploma krijgen ;) gelukkig mag je een paard herhalen dus het hoeven geen 100 verschillende paarden te zijn... alsnog, een hele opgave op het eiland waar ik woon!

Als iemand geinteresseerd is in een bekapbeurt van mij in Nederland, let me know, ik ben 8 dagen in NL met de feestdagen en kan mijn spullen meenemen. Heb behoorlijk wat paardjes nodig om te kunnen slagen dus alles is mooi meegenomen!



Ik weet niet waar in Nederland je ergens bent, maar ik heb twee Shires, waar je (voorzichtig) wel op mag oefenen. Dat zijn dus 16 hoeven, 4x maatje XL voor de jaarling en 4x XXXL voor de 5 jarige hengst. Ik overweeg zelf ook de cursus te gaan doen, dus zou het wel interssant vinden om je aan het werk te zien.


Zeker zelf een cursus gaan volgen, of je het nou bij Heleen Davies, of bij paard natuurlijk doet, of ergens anders. Je leert op z'n andere manier kijken naar hoeven, ookal besluit je later om het niet zelf te doen (wat ik heel goed snap met 2 shires ;) ), je leert wel begrijpen wat je bekapper de doet.

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-18 00:09

Thanks allemaal, wat leuk zeg :o

Ik ben in het west/midden van NL te vinden maar even rijden vind ik niet erg :) ik zou shire hoeven erg gaaf vinden om iig eens te zien Daphara! En Amsterdam is te doen Cera, ook al is er niet veel te bekappen, wie weet heb ik een andere kijk op de hoeven of kan ik oefenen met een gesprek met jou alsof je een echte klant bent, want dat is ook deel van mijn training hier, communiceren met de klant :D.

Zou het erg leuk vinden om bij te kletsen Pam, en Gio zn hoeven te doen! Zeeland is alleen wel ietsje verder dan gepland haha, maar wie weet zie ik ergens een openingen in de agenda om de lange rit te maken, dat zou tof zijn :)) ! Wel balen hè, deze school met Dan zou ook super tof zijn voor jou!

Zullen we prive berichtjes doen om data te bespreken, als iedereen tegen die tijd nog steeds interesse heeft :) ?

Bedankt in ieder geval! Heb nu nog meer zin om naar NL te gaan haha

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

Leo

Berichten: 50032
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 08:44

Klinkt echt allemaal ontzettend gaaf! Wat een ervaring en geweldige opleiding!
Is Zoetermeer/Den Haag haalbaar voor je qua afstand? Je bent van harte welkom om op de voetjes van Rock te oefenen. :j ik heb ook wat vrije dagen die periode.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

MissWeenie

Berichten: 355
Geregistreerd: 28-01-14

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 09:01

Oh wauwww, je bent al begonnen! Wat gaaf!!!! Word je al enthousiast om met Harvey aan de slag te gaan? Heb je al eye-openers gehad waarvan je dacht: verrek, hier gaat Harvey echt profijt van hebben, dìt hebben zijn hoeven juist nodig!?

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 10:39

Wat onwijs gaaf! Hier mag je ook wel komen hoor! Kan je gelijk Harvey zijn cloon ontmoeten haha Alleen misschien iets te ver weg? Ducky staat in Brielle.

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-18 12:40

MissWeenie schreef:
Oh wauwww, je bent al begonnen! Wat gaaf!!!! Word je al enthousiast om met Harvey aan de slag te gaan? Heb je al eye-openers gehad waarvan je dacht: verrek, hier gaat Harvey echt profijt van hebben, dìt hebben zijn hoeven juist nodig!?


Ja die eyeopeners blijven komen, die begonnen al toen ik de clinic van Dan had, afgelopen september!
Oh man man man, wat had ik al die info graag willen hebben toen we zijn hoefijzers eraf gingen halen twee jaar geleden... en waarom zei mijn hoefsmid toen niks he!? Bah. Ik ga dat met mijn klanten echt anders doen.

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers