Parelli in Zeeland ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
arna
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-03-14

Parelli in Zeeland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-14 09:39

Ik wil een middag ( of dag ) organiseren voor mensen (ruiters) die net als mij het helemaal zien zitten om goed te kunnen communiceren met hun paard.
Ik ben sinds een jaar bezig met de parelli methode en ben daar heel over te spreken en wil paardenliefhebbers daar kennis mee laten maken.
De grondlegger van Parelli Natural Horsemanship is Pat Parelli. Zijn visie over natural horsemanship is: "Horsemanship can be obtained naturally through psychology, communication, and understanding, versus mechanics, fear, and
intimidation."
Om een verfijnde communicatie te hebben met je paard, zoals je die wilt in de dressuur, bij het westernrijden of gewoon recreatief, moet je eerst een basis hebben. Dat is precies waar PNH aan werkt. Wereldwijd zijn er duizenden paardenliefhebbers met het programma begonnen omdat ze een probleem hadden. Ze kregen vervolgens een band met hun paard waar ze nooit van hadden durven dromen. Of je nu problemen hebt of niet, wedstrijden wilt winnen of gewoon in harmonie de ondergaande zon tegemoet wilt rijden, PNH vormt de basis voor dit alles.
Wil je hier meer over weten geef eens een berichtje , bij genoeg deelname kan ik een parelli instructeur uitnodigen, hoe meer ruiters hoe minder de kosten !
Ik wil de mogelijkheid bieden om samen met je paard te komen hier in Zeeland ! en eens kennis maken met elkaar of je enthousiast kan maken het is echt te gek, leren praten met je paard ! Gr. Arna


arna
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-03-14

Re: Parelli in Zeeland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-14 20:04

Mag dit niet dan ?, ik heb het trouwens ook op de markt staan.

arna
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-03-14

Re: Parelli in Zeeland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-14 12:15

Wat is een moddie antwoord ?....

arna
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-14 10:38

Jammer.....er wordt op de bokmarkt en op deze topic niet gereageerd.
ik had mijn hoop gevestigd op bokt.nl
Het ging er bij mij om om ook eens in Zeeland ruiters kennis te laten maken met Parelli en niet eerst weer eens een eind te moeten rijden
en zo ook eens kennis te maken met de zeeuwse ( toekomstige ?) parelli ruiters


arna
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-18 08:48

Ik vind dit geen advertentie,clinic of cursus.
Het ging er bij mij om om ook eens in Zeeland ( s'Heer Arendskerke ) ruiters kennis te laten maken met parelli.

Wie zijn er mee bezig, en kunnen we samen iets leuks doen, ik wil hier niets meer verdienen, gewoon kennis maken en elkaar helpen.. That's all !

arna
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-03-14

Re: Parelli in Zeeland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-18 10:05

Hoi Freya6, ja ik vind het ook hartstikke leuk, je kan zoveel meer bereiken samen met je maatje !, nee Aniek zit in Lisse ( is bijna 2 uur rijden ) maar daar gaat het mij niet om. Ik wil graag weten wie er hier in Zeeland zit en ook aan Parelli doet, en gezellig je ervaringen delen en dan later misschien eens samen een groep vormen met uitnodiging van een parelli instructeur

arna
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-03-14

Re: Parelli in Zeeland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-18 11:39

Dank je wel Willemina. Oostburg ligt in Vlaanderen ( west zeeuws vlaanderen om precies te zijn )
Misschien heb ik het er een beetje verkeerd opgezet, ik ZOEK geen parelli instructeur
Ik wil graag weten wie er hier in Zeeland aan ruiters zitten die ook aan Parelli doen, zodat we evt. gezellig ervaringen kunnen delen en dan later misschien eens samen een groep vormen met uitnodiging van een parelli instructeur

arna
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-03-14

Re: Parelli in Zeeland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-18 13:08

Aaah kijk dat zijn er al twee ! Leuk ! Ik hoop dat er nog meer aanmeldingen zijn.Zo ja hoor je uiteraard van mij

arna
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-03-14

Re: Parelli in Zeeland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 12:25

Oh geweldig! Als er nou eens nog 1 bij komt kunnen we eens kijken wat voor plannen we kunnen gaan maken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EsmeeKKK, OmgiliBot en 29 bezoekers