[NH] Join up, weet waar je mee bezig bent!

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lagoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 20:05

annemariev schreef:
Met verbazing je 'sticky gelezen. Niet dat ik van mening ben dat mensen niet anders over een onderwerp mogen denken, maar wel dat een moderator een sticky plaatst met een gekleurde mening.

Als je dit zo plaatst, zullen mensen denken dat wat jij zegt volledig juist is, en dat wil ik bestrijden. Een aantal zaken kloppen, een aantal zaken zijn feitelijk onjuist. Overigens duurt een goed uitgevoerde join up niet langer dan 4-5 minuten. Ik denk dat we een extra sticky moeten plaatsen. 2 maal over join up. 1 negatief, en een positief. Op dit moment zijn er diverse universiteiten bezig om een grootschalig onderzoek te starten, vanwege eerdere goede ervaringen met onze methode. Graag wil ik je in contact brengen met een professor van de universiteit van Zurich. Zij is een onafhankelijk wetenschapper.

Ook wil ik graag weten wat de rol is van moderator en wat er wel en niet mag. Met alle respect, je brengt mischien wel bedrijfsmatige schade aan doordat je het op deze wijze aanpakt. Nogmaals. Geen probleem als er 2 stickys komen. 1 met positieve uitingen/ervaringen en reacties van wetenschappers, en 1 negatieve met alle ideeen en ervaringen.

Dan kunnen de mensen zelf een keus maken. Zoals je het nu doet is niet juist omdat je jouw persoonlijke mening en ideeen brengt alsof het de waarheid is. Misschien is het wel jouw waarheid, maar dat wil nog niet zeggen dat het de enige waarheid is.

Alvast bedankt voor de moeite, ik hoor graag van je.

Annemarie van der Toorn

Zou u mij een bericht willen doen met de voordelen en nadelen ik vind het heel interessant!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie