Kan een paard echt van je houden?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 17:41

Ik geloof dat wij daar nooit achter zullen komen.
Wij kunnen niet in de kop van een paard kijken.

Mensen kunnen onderling uitleggen hoe zij de verschillende emoties ervaren. En dan zelfs kunnen jij en ik emoties zoals verliefdheid en houden van anders ervaren.

Hoe dat voor paarden onderling en naar ons toe is kunnen we alleen maar naar raden. Ze kunnen het ons niet uitleggen tenslotte.

Denk wel dat ze houden(band voelen met) van niet zo bewust ervaren als wij. Denk ik.....
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 21-10-15 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:18

Bloodymary schreef:
janouk schreef:
We hebben jaarlijks een aantal lammetjes, die wij met de fles grootbrengen.na 4 maanden gaan ze de kuddes in.
Al ik ze 2 jaar later terug zie als ze zelf gaan lammeren, en ik roep ze, komen ze uit de kudde hard aan rennen en volgen me overal.
En dat terwijl sommige mensen zeggen dat schapen dom zijn hahaha

Dat is apart zeg van die schapen, wat leuk! En ook heel apart, ook omdat een veulen en een merrie die een paar weken van elkaar af zijn al niks meer aan elkaar lijken te herkennen.

Nou ik heb moeder en zoon naast elkaar staan. Ze zijn wel eens een tijdje gescheiden geweest. En iedere keer als ze elkaar weer zagen begroete de merrie haar zoon alsof ze haar veulen begroete. Zo'n brommig gehinnik. Met haar lippen over zijn neus gaand.
Echt anders dan hoe ze andere paarden begroet.

Hij moet daarna ook meteen wegwezen want als ze niet hengstig is moet ze werkelijk niets van ruinen hebben. Maar er is even een moment van liefdevolle herkenning.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie