Kan een paard echt van je houden?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bloodymary

Re: Kan een paard echt van je houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 17:05

Een paard kan zeker een band hebben met een ander paard. Dat merk je, dan zijn het echt maatjes die hinniken als ze elkaar zien en zoveel mogelijk bij elkaar willen zijn en alles van elkaar kunnen hebben. Ik denk dat een paard dat ook wel voor een mens kan voelen.

Ik heb bijvoorbeeld een paard dat 24/7 in de wei loopt en waar ik niet meer op rijd omdat hij artrose heeft. Daarvoor heb ik wel jaren met hem gereden en alles gedaan. De mensen die hem een beetje verzorgen ziet hij elke dag en kijkt hij amper naar. Maar als ik kom, hooguit een keer per week komt hij meteen aangerend zodra hij me ziet.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:11

janouk schreef:
We hebben jaarlijks een aantal lammetjes, die wij met de fles grootbrengen.na 4 maanden gaan ze de kuddes in.
Al ik ze 2 jaar later terug zie als ze zelf gaan lammeren, en ik roep ze, komen ze uit de kudde hard aan rennen en volgen me overal.
En dat terwijl sommige mensen zeggen dat schapen dom zijn hahaha

Dat is apart zeg van die schapen, wat leuk! En ook heel apart, ook omdat een veulen en een merrie die een paar weken van elkaar af zijn al niks meer aan elkaar lijken te herkennen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie