Kan een paard echt van je houden?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:31

Weet niet of het houden van is, maar zeker kan een paard blij zijn om je te zien. Ook als het niet om eten gaat. Mijn dochter heeft jaren lang alleen op haar paard gereden. Ik was van de catering.... Toen ze 2 weken op zomer vakantie was geweest en dus niet bij haar paard kwam, was daar niet veel van te merken. Tot ze terug kwam.
Mijn dochter riep een keer en voor ze de hoek om kwam had haar paard het hoofd al uit het gras en toen ze mijn dochter zag moest ik op zij springen omdat ze al hinnikend, in volle galop door het pad naar voren rende om mijn dochter te begroeten.
Hoezo hadden ze elkaar gemist !

Ook mocht het paard een keer mee op vakantie maar ging de trailer niet op. Het jaar daarvoor hadden we haar van de handel gekocht en blijkbaar was ze dat nog niet vergeten, ze ging de trailer niet op. Uiteindelijk wel gelukt en op naar drente. Daar aangekomen deed mijn dochter het deurtje open en toen volgde er een diep hinnik (zucht), toen was het goed. Het leek wel of ze dacht dat ze weer moest verkassen. Sinds dien geen problemen meer gehad. Gaat overal mee naar toe !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie