Liberty Horsemanship

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pleiada
Berichten: 4154
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 10:45

Ik heb het stuk gelezen en ik ben de laatste tijd ook erg veel bezig met op deze manier met mijn paarden proberen om te gaan..Ik denk er tenminste veel over na :j en vind het echt wel wat hebben..Ik heb ook arabieren en die kun je gewoon niet dwingen,ze geven eigenlijk zelf al aan wel dingen te willen doen voor je uit vriendschap..

Ik ben van plan een paard lessen te volgen bij Monique Steenwijk die les geeft in horsefriendship dus ben heel benieuwd..

www.paardweerinbalans.com
boomloze zadelpasservice
Acupressuur en (chinese) kruiden
Jaaropleiding Acupressuur paard (en hond)


pleiada
Berichten: 4154
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 10:39

Wat ik ook heel inspirerend vind om te kijken op YouTube zijn de filmpjes van Chuck Mintzlaff(round penning a stallion is erg leuk) en de filmpjes van Stina Herberg die werkt volgens de Carolyn Resnick methode..

Ik ben nu ook meer bezig met op deze manier te werken nu en de paarden reageren er erg goed op..Ik had het probleem met een van mijn jonge paardjes dat hij het grondwerk gebaseerd op wijken voor druk best stressvol vond..Met deze manier is het erg fijn werken met hem,hij is erg gevoelig en laat echt merken dat dit meer zijn ding is de stress is weg en hij doet dit super!

www.paardweerinbalans.com
boomloze zadelpasservice
Acupressuur en (chinese) kruiden
Jaaropleiding Acupressuur paard (en hond)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 bezoekers